Pystyisitkö tappamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuli yhdestä elokuvasta mieleen tämmöinen..Galluppia sitten.

Pystyisitkö tappamaan:

A itsepuolustukseksi
B suutuspäissäsi
C humalassa
D huvin vuoksi
E lemmikkieläimen

Entäs jos sinun pitäisi valita:

A oma henkesi tai lapsesi henki
B oma henkesi tai miehesi/vaimosi henki
C oma henkesi tai vanhempasi henki

Kuvitellaan, että sinun perheesi (2+1) on kidnapattu ja sadistinen hullu haluaa, että ammut miehesi tai hän tappaa lapsesi edessäsi, ampuisitko? Vaikka todennäköisesti kuolisitte silti kaikki.
Tappaisitko mieluummin itse lapsesi kuin jättäisit hänet mielipuolen käsiin, joka luultavasti myös raiskaisi hänet?

A itsepuolustukseksi - Luulisin
B suutuspäissäsi - En usko
C humalassa - Tuskin
D huvin vuoksi - En
E lemmikkieläimen - Elukkatohtorille vien piikille, jos tilanne vaatii

Muita kysymyksiä en halua miettiä

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Onko ihan tervettä miettiä tuollaista? :o

Kyllä on. Mitä vain voi tapahtua kenelle vain milloin vain. Itse olen henk. koht. joutunut pankkiryöstöön osalliseksi ihan täällä koto-Suomessa. Loukkaannuin myös siinä tapahtumien seurauksena.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pystyisitkö tappamaan:

A itsepuolustukseksi
B suutuspäissäsi
C humalassa
D huvin vuoksi
E lemmikkieläimen

Kuvitellaan, että sinun perheesi (2+1) on kidnapattu ja sadistinen hullu haluaa, että ammut miehesi tai hän tappaa lapsesi edessäsi, ampuisitko? Vaikka todennäköisesti kuolisitte silti kaikki.
Tappaisitko mieluummin itse lapsesi kuin jättäisit hänet mielipuolen käsiin, joka luultavasti myös raiskaisi hänet?

Jos sullu antaisi pyssyn käteeni niin miehen ja lasten sijasta ampusiin hulua, silläkin uhalla että joku perheestäni menettäisi henkensä (kaikkia se ei voisi kuitenkaan kerralla tappaa)... Ja joo, olisin valmis tappamaan lasteni hengen turvaamisen vuoksi, ainakin sen joka heitä uhkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Onko ihan tervettä miettiä tuollaista? :o

Kyllä on. Mitä vain voi tapahtua kenelle vain milloin vain. Itse olen henk. koht. joutunut pankkiryöstöön osalliseksi ihan täällä koto-Suomessa. Loukkaannuin myös siinä tapahtumien seurauksena.

No, vastataan sitten:

a) Itsepuolustukseksi kyllä voisin tappaa, myös puolustaakseni perhettäni/ystäviäni
b) Suutuspäissäni en
c) Humalassa en
d) Huvin vuoksi en
e) lemmikkieläimen voisin jos se muuten kituisi

a) Antaisin oman henkeni lapseni vuoksi milloin vain
b) Antaisin oman henkeni mieheni vuoksi milloin vain
c) En kuolisi vanhempieni tähden, koska minulla on pieni lapsi

En tappaisi miestäni mielipuolen käskystä. Tappaisin lapseni ennemmin kuin jättäisin hänet yksin mielipuolen käsiin.

Pystyisitkö tappamaan:

A itsepuolustukseksi - luultavasti
B suutuspäissäsi - en
C humalassa - en
D huvin vuoksi - en
E lemmikkieläimen -en, veisin eläinlääkärille

A oma henkesi tai lapsesi henki - lapsen
B oma henkesi tai miehesi/vaimosi henki - miehen
C oma henkesi tai vanhempasi henki - omani ( olen kumminkin heitä paljon nuorempi )

Kuvitellaan, että sinun perheesi (2+1) on kidnapattu ja sadistinen hullu haluaa, että ammut miehesi tai hän tappaa lapsesi edessäsi, ampuisitko?
Vaikka todennäköisesti kuolisitte silti kaikki.
- luultavasti yrittäisin tappaa sen hullun

- mielipuolen ennemmin

itsepuolustukseksi-kyllä
suutuspäissäsi-kyllä
humalassa-luultavasti
huvin vuoksi-kyllä
lemmikin-en

oma henki vai lapsi-oma
oma henki vai vaimo-oma
oma henki vai vanhempasi-vanhempani

Todennäköisesti en joudu koskaan yllä mainittuihin tilanteisiin, ja jos pystyisin, niin varmaan mieluiten ampuisin näiden kysymysten esittäjän. Oikeasti. ihan kaikkea lapsellista ei tarvitse miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten joku voi keksiä tälläisiä kyssäreitä?:O

Kokeile armeijaa. Siellä tehdään vuosi työtä sen eteen, että tappaminen mahdoliistuisi. Toisten ihmisyyttä pyritään alentamaan kaikin mahdollisin tavoin.

Pystyisitkö tappamaan:

A itsepuolustukseksi-Ehkä
B suutuspäissäsi- en
C humalassa- en
D huvin vuoksi- no en toudellakaan
E lemmikkieläimen- en ikinä

A oma henkesi tai lapsesi henki- omani
B oma henkesi tai miehesi/vaimosi henki- omani
C oma henkesi tai vanhempasi henki- omani

Mä varmaan riskillä koittaisin ampua sen sekopään.... :snotty:
Kuten sanoit luultavasti kuoltais silti kaikki.

Pystyisitkö tappamaan:

A itsepuolustukseksi
B suutuspäissäsi
C humalassa
D huvin vuoksi
E lemmikkieläimen

A itsepuolustukseksi, tuskin, vaikka kyse omasta hengestä en usko että pystyisin siihen,mutta puolustaakseni tytärtäni tai miestäni kuvittelisin voivani!
B suutuspäissäsi Kyllä siinä tilanteessa kuten joku jo yllä mainitsi jos se hullu olisi tappanut lapseni ja mieheni niin voisin kuvitella tappavani ko kaverin!
C humalassa, en
D huvin vuoksi, en
E lemmikkieläimen, jos olis ihan pakko, eli se kituis ja ei ois mitään muuta vaihtoehtoa tai ketään muuta joka sen tekis!

A oma henkesi tai lapsesi henki: Lapsen
B oma henkesi tai miehesi/vaimosi henki: miehen
C oma henkesi tai vanhempasi henki: oma, vanhemmat on jo sen verran iällä ja mulla on pieni lapsi

en usko,että pystyisin ampumaan omaan miestäni, koska todennäköstä on että kuolisimme kaikki joka tapuaksessa,niin yrittäisin myös ampua sen hullun.. ja viimeseen en osaa vastata