Pystyn seksiin ainoastaan vihaisena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
muussa tapauksessa koen tulevani hyväksikäytetyksi, itken kuin raasu lapsi ja mies ei kykene panemaan mua. Mun on koettava seksin aikana vittumaisia tunteita, jotta homma toimii. Mitä kovempaa mies panee, sen parempi. Sen jälkeen ei jäädä mitään lepertelemään. Hellä seksi vaan itkettää ja ahdistaa.

Oonko outo?

No hmm... mä itse pidän myös rajummasta meiningistä, ja se ns. hellä seksi on mun mielestä pitkästyttävää/ei läheskään yhtä tyydyttävää, joten en mä siinä mielessä outona pidä... MUTTA sitä ehkä kannattaisi pohtia miksi se aiheuttaa sulle hyväksikäytetyn ja ahdistavan olon? :(

Mullakin aina ollut vähän halut hukassa ELI pitäsköhän munkin kokeilla vain vihaisena...mutku mä oon niin harvoin vihanen ja sillonkaan ei oo kyllä tullu mieleen harrastaa seksiä...

Pystyn ottaa vastaan hellyyttä, mut siihen ei missään tapauksessa saa liittää seksiä... Meillä ei oo seksiä ollut pitkään aikaan, koska hellyyden tarpeeni on niin valtava. Oon jatkuvasti miehen kainalossa kiehnäämässä mut seksiin en oo pystynyt. Sitten kun saan sen vitutusvaiheen päälle (joka on tosi vaikeaa), pystyn seksiin ja sit se on tollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Oletko joutunut hyväksikäytetyksi?
Taitaisi olla hyvä idea käydä puhumassa jossain.

en oo varma, en muista

Ehkä olisi hyvä mennä puhumaan johonkin.
Jostain syvältä tuo itku varmasti kumpuaa. Oletko ikinä uskaltanut "pysähtyä" siihen olotilaan ja kuunnella esim. minkälaisia ajatuksia ja tunteita mielessäsi pyörii silloin.

Itse hyväksikäytettynä pystyn vasta nyt yli kolmekymppisenä normaaliin (hellään ) seksiin. Enkä varmaan pystyisi vieläkään jos en olisi terapiassa käynyt. (olisin kyllä voinut mennä paljon aikaisemmin terapiaan. :/ nyt jälkiviisaana hyvä sanoa. ;) )

Yhteistyössä