Pystyykö miehen peniksen kokoa päättelemään muista piirteistä?

  • Viestiketjun aloittaja JaneEyre
  • Ensimmäinen viesti
Nainen 44v
Ainoa asia johon voisin kokemukseni perusteella heittää jotakin on hiusten pituus. Olen ollut naimisissa pörssimeklarin sekä muusikon kanssa ja nykyisin keskittynyt vain viimeiset kahdeksan vuotta seurusteluun. En tiedä voiko näistä yli kahdestakymmenestä pitkähiuksisesta miehestä vetää johtopäätöksiä, mutta kaikkia on yhdistänyt todella ihana itsevarmuus.

Jos miehellä, erityisesti keski-ikäisellä, on munaa poiketa valtavirrasta ja silti pärjätä ihan ok niin veikkaisin että tämänkaltaisen miehen itsevarmuus ei voi olla heijastumatta myös makkariin. On kyllä löytynyt kielitaitoa sekä pituutta ulottua todella syvälle: ensimmäinen emätinorgasmi nimenomaan pitkähiuksisen miehen kanssa.

Tiedän että Ellien sivuille löytäneet miehet saattavat parjata kokemustani, mutta antakaas kanssasisaret omia havaintojanne tästä korrelaatiosta! Vielä on kesää ja festareita jäljellä, käykää kokeilemassa itse!
 
4Xnenän mitta
Olen joskus kauan sitten kuullut, että 4Xnenän pituus vastaa miehen erektiossa olevan peniksen pituutta. Omalla miehellä täsmää kyllä mutta en tiedä pitäneekö muilla paikkansa.
 
Muitakin vertailutapoja
Alkuperäinen kirjoittaja 4Xnenän mitta;11490163:
Olen joskus kauan sitten kuullut, että 4Xnenän pituus vastaa miehen erektiossa olevan peniksen pituutta. Omalla miehellä täsmää kyllä mutta en tiedä pitäneekö muilla paikkansa.

Heh, heh, "4Xnenän mitta", heh, hee.

Onhan noita tuolla perusteella muitakin tapoja. Esim. 1xranteesta keskisormen päähän tai 12xkeskisormen kynnen pituus.
 
Mikketin
Jep ALoittaja on aivan oikeassa tässä aiheessa =)
Niinhän Darwinismiäkin opiskellessa tajuaa, että jos meillä on mies, pitkät jalat, pitkät kädet, pitkät sormet, iso jalka = Iso Kulli Isossa miehessä on paljon pitkää =)

Lyhyt jätkä ynm...= Pikku pippeli =(

Huom! On tietenkin myös muuttujatekijöitä! EI tämä mene ihan yksi yhteen, koska esim kaljamaha isolla miehellä saattaa syödä kullista vaikka kuinka saatanan monta senttiä pois =(

Mutta esim minä = Olen 192cm pitkä, Kädet "todella" pitkät myös! Pitkät sormet =)
Kenkä 46 ja paino vähän vajaa 70kg = Kullini 21cm
 
Joku muu
Ei pysty. On näitä teorioita jalan koon ja peniksen pituuden välisestä korreelaatiosta, mutta todellisuudessa niiden välillä ei kuitenkaan ole löytynyt yhteyttä. Ei voi päätellä siis yhtään mistään, edes siitä että onko puntissa minkä kokoinen käärme lepotilassa - nimittäin peniksen lepopituudella ja koolla erektiossa ei ole mitään yhteyttä myöskään - esim. itselläni on levossa aika pieni, ehkä 5-7cm, mutta erektiossa 20cm.
 
Bloody Mary
Vanha hokema :"Punapäät ovat rajuja rakastajia" ei pidä paikkaansa, niillä vain on ylensä h*****in isot (tai ainakin pitkät) kalut!
Ainakin minun kohdalla tämä on tullut kolmen tapauksen kautta todettua. Lisäksi siskoni on naimisissa punatukkaisen miehen kanssa ja kerran kännipäissään tilitti, että ei ukko ole muute kaksinenkaan läyhäke, mutta sillä on niin iso kalu, että tuskin samanlaista helposti löytäisi uutta.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 
täh
Vanha hokema :"Punapäät ovat rajuja rakastajia" ei pidä paikkaansa, niillä vain on ylensä h*****in isot (tai ainakin pitkät) kalut!
Ainakin minun kohdalla tämä on tullut kolmen tapauksen kautta todettua. Lisäksi siskoni on naimisissa punatukkaisen miehen kanssa ja kerran kännipäissään tilitti, että ei ukko ole muute kaksinenkaan läyhäke, mutta sillä on niin iso kalu, että tuskin samanlaista helposti löytäisi uutta.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Missä noi paljo punapäitä on? nehän on harvinaisia. oot pannu kännipäissäs siskos miestä.
 
Viimeksi muokattu:
raukkeli sinä
Jep ALoittaja on aivan oikeassa tässä aiheessa =)
Niinhän Darwinismiäkin opiskellessa tajuaa, että jos meillä on mies, pitkät jalat, pitkät kädet, pitkät sormet, iso jalka = Iso Kulli Isossa miehessä on paljon pitkää =)

Lyhyt jätkä ynm...= Pikku pippeli =(

Huom! On tietenkin myös muuttujatekijöitä! EI tämä mene ihan yksi yhteen, koska esim kaljamaha isolla miehellä saattaa syödä kullista vaikka kuinka saatanan monta senttiä pois =(

Mutta esim minä = Olen 192cm pitkä, Kädet "todella" pitkät myös! Pitkät sormet =)
Kenkä 46 ja paino vähän vajaa 70kg = Kullini 21cm

192cm ja vajaa 70 kiloa.Voin todeta sulle vakavan alipainon... Itse olen 190cm pitkä painan 85kg ja valehtelematta kaluni on 23cm pitkä ja 15cm ympäryysmitaltaan, ainoa harmi on se että naiset puhuu ex rakastajiensa pienemmistä vekottimista.
 
Viimeksi muokattu:
Jyksytin
On täällä rehvijöitä palstat pullollaan näemmä. Aina sama virsi, voitaisiin muuttaa nuo teidän kaikkien kyrvän sentit hauen painoksi, niin saataisiin hyvät naurut kalafoorumilla. Taitaisi jäädä Putin ja Lukashenko toiseski :-D

Tosiasia on kuitenkin se, että nainen ei tykkää hiukkaakaan kun on liian pitkä ja sattuu kohtuun kun tuupataan liki pohjaan asti kiivaasti työstettäessä. Joten paxua se olla pitää.

Ei mahdu tämä kapine taisteluvalmiina pölynimurin putkeen, eikä talouspaperirullan hylsyn sisään. On testattu. Todella mukava törkyfiilis tulee omasta pötikästä, 13cm pituudesta huolimatta. Olen tyytyväinen kokooni siis.

Itsellä 181cm pituutta, vähän kaappi-tyyppinen ja hieman ylipainoinen 95kg ukkomies, kohta 50v. En juo paljoa, tykkään sitten ruuasta senkin sijaan joten aina pystyssä. En itse usko että korrelaatioita kehon mittoihin on tieteellisesti näytetty toteen. Kertokaa toki jos löydätte linkkejä aiheesta!
 
kokemuksen rintaääni
Ei ole mitään yhteyttä ulkoisten piirteiden kanssa. Minulla on kokemuksia kaiken kokoisista ja näköisistä miehistä. On ollut pienijalkaisia ja isonenäisiä, eikä nämä uskomukset ole pitäneet paikkaansa kuin ehkä joskus sattumalta.

Pienin vehje minkä olen tavannut oli isolla korstolla. Isoin kalu taas löytyi keskimittaista lyhyemmältä mieheltä. Suurin osa kuitenkin on ollut jotain siltä väliltä.
 
Sulis
Alkuperäinen kirjoittaja raukkeli sinä;11498715:
192cm ja vajaa 70 kiloa.Voin todeta sulle vakavan alipainon... Itse olen 190cm pitkä painan 85kg ja valehtelematta kaluni on 23cm pitkä ja 15cm ympäryysmitaltaan, ainoa harmi on se että naiset puhuu ex rakastajiensa pienemmistä vekottimista.

Ja samoin :D 187cm 98kg urheilullisessa kunnossa eli ei liian bodattu mutta päkki näkyy ja hartialinjaa on enemmän. 19/14cm vaikka siitä 4cm ainakin on liikaa omalle mimmille ellei ole juuri tulemassa.
 
yannara
Kämmenen koko on ainoa alkuperäinen osa elimistöä, jota ei voi muuttaa (esim. hartiat voi kasvattaa, ja monta muuta osaa bodaamalla). Siihen voi verrata, mutta ei se aina totutta kerro.
 
miten nyt
Olen ollut huomaavinani etta kadet jotenkin korrelou peniksen kanssa, ovat ikaankuin "samaa tyyppia".

Esim eraalla exallani kauniit pianonsoittajan kadet, ja peniskin oli natti kuin mika, mutta ei paksuudella pilattu, pitiis normaali, mutta sellainen siro ja ntti penis kuten kadetkin.

Viimeisimmalla aika miehekkaat kadet muttei kovin pitkat sormet, samanlainen kalu, ihan normi, mutta jotenkin suhtessa vahan pienehko (iso, pitka kaveri).

Kadet ovat aina sopineet jotenkin kyseiseen penikseen :)

miten ne kädet nyt?
 
Viimeksi muokattu:
Nenämies
Nenän koko korreloi suoraan peniksen koon kanssa.


Terveisin,

isonenäinen mies


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oma projekti, saa kommentoida privalla
 
Tietäjä IänIkuinen
Alkuperäinen kirjoittaja Nenämies;11508120:
Nenän koko korreloi suoraan peniksen koon kanssa.


Terveisin,

isonenäinen mies


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oma projekti, saa kommentoida privalla

Ei korreloi.
 
Deiteillä pettynyt
Miksi treffipalstoilla ei voisi olla vapaaehtoista kokovaihtoehtoa täytettäväksi niin voisi hakea kalun perusteella. Nimittäin kun etsit itsellesi sopivaa miestä niin olisi mukava tietää jo haku-ehdoissa että voisiko tämä kumppani olla sopiva. Ikäväkseni olen huomannut että kirjoittelet, deittailet ja kun lopulta makuukamariin niin tulee se pettymys? Jos tämmönen optio olisi deittisivustoilla olemassa niin helpottuisi deittailu ja ei tarvisi pakeilla tuottaa pettymyksiä niille sopimattomille kumppaneille. Eikö se olisi hyvä idea...?
 

Yhteistyössä