pyyntö kilteiltä seditä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julia

Vieras
Haluaisin katsoa sohvallani dvd:tä itseäni kiihottaakseni. Voisiko joku ""kiltti setä"" kuvata minulle pienen pätkän runkkauksesta ? Puhuisit minulle samalla rivoja. Kyselisit eikö tee mieli saada kyrpääsi. Härnäisit minua, kun sanot että jään ilman nautintoa antavaa kyrpääsi. Käskisit minun naida itseäni kovempaa dildollani. Käskisit minun nuolla ruutua kun ruiskit spermasi kameraan...
Olisi vaihtelua katsoa ""aikuisviihdettä"" joka olisi tehty juuri minulle. Tiedän että pyydän liikoja, mutta toivossa on hyvä elää.

määrittele sinä hinta sinähän se myyntimies olet. Minä olen asiakas joka on kyllästynyt tavanomaiseen aikuisviihteeseen. Aina mennään saman kaavan mukaan, missä jännitys on ?

No niin. Ensinnäkin todella kukaan nainen ei kirjoita tuollaista paskaa. Toiseksi, tyylisi on täysin miehen tavoin kirjoitettua. Haluatko, että alan tehdä sellaisia kyssäreitä joihin vain nainen osaa vastata?

Sami65 kerro että olen todellakin nainen, sinä tiedät että sen, koska olen puhunut sulle puhelimessa. Kuullostinko mieheltä Sami65, kerro tuolle epäilevälle tuomakselle, että musta ei saa miestä tekemälläkään.

Huomenta Jaahans, vaihdetaan vaan osia ! Anna mulle kyrpäsi, niin saat vastalahjaksi ah, niin ihanat kuukautiseni ja miellyttävän päänsäryn kaupanpäälle. Kiinnostaako ??? Sori että mielestäsi kirjoitukseni ovat paskaa, mutta kai joku jossain haluaa lukea ala-arvoisia juttujani, valitan että en yllä sinun tasollesi, mutta vältä Julian juttuja, jos pahoitat niistä mielesi.

Ja Julia se tahtoo naruttaa,
jotakin seniiliä vanhaa miestä,
joka ei tajua elämän karuutta,
vaan kantaa himojen, halujen iestä.

Luulee, surkeat käsityönsä,
ja äijähömelön rivojen höpöttely,
takaavat vastaiset lemmenyönsä,
vaikka paremmin sopisi hoitoon köpöttely.

Ja joku poloinen kai sitten vastaa,
ja lähettää tekeleen Julialle,
ähinää, puhinaa levylle lastaa,
varo ei iskua vyönsä alle.

Ja Julia nauraa kippurassa.
Kyllä on miehet tyhmiä, naiveja,
kun noin kiimansa tokkurassa,
etsivät outoja kiksejä, draiveja.

Tämä on yhteistyö ja avunantosopimus. Tässä ei käytetä ketään hyväksi. Onko Tahtoihminen tutustunut aikuisviihteeseen ja väitätkö vastaan että niissä ei edettäisi aina saman kaavan mukaan ??? Jos minä saan tyydytyksen katsoessani juuri minulle tehtyä koostetta ja joku mies haluaa minulle aikuisviihteen tehdä, niin mikä siinä on ongelma ???

Aikuisviihdettä on vaikkapa konsertti,
elokuva hyvä, teatterimatkat.
On teiniviihdettä, mitä joku pervertti,
pyllyilee videolla - sietäisi hatkat.

Jos joku tekisi koosteen, jossa ruokaa
mätkitään seinille, vessaan tai anaaliin.
Niin jokainen sanoisi, apua tuokaa,
viekää hoitoon, homma mahdu ei kaaliin.

Ja tuskin kellään nousisi ruokahalu,
kun näkisi, kuinka häväistään Jumalan viljaa.
Siis miksipä olisi jäykkänä kalu,
kun näkee jotain, mitä pitäisi hävetä hiljaa.

Tahtoihminen on varmaan meidän rippikoulupappi joka ei pystynyt pitään näppejään eros tyttöjen rinnoista. Pervompaa toimintaa odotellessa julia voi etsiä täältä nimim. Tiirailijatar.

No nyt tuli palstalle tasoa, tyyliä.
ja puhumme oikeista asioista.
Emme puristele henkisiä visvasyyliä
emmekä sivistystä unohda, poista.

Siis, mitä Tahtoihminen tekee täällä,
mitäpä ihminen ylisummaan?
Mikä merkitys sydämellä ja päällä,
päättyykö kaikki tyhjyyteen tummaan?

Onko syödä ja naida elämän tarkoitus,
vaiko edes miettiä, onko muutakin?
Onko paras mihin pystymme ikävän karkoitus,
vaiko tähtiä tavoitella ja kuutakin?

Mitä on rakkaus ja mitä on viha,
mikä on oikein ja mikä väärin?
Onko maailma vain kuin luminen piha,
johon joku jälki vain jää, kun siellä häärin?

Voimmeko nousta yli ajan ja aineen,
katsoa ikuista vavahtamatta,
kestää maailmankaikkeuden paineen,
pienuuttammekaan kavahtamatta?

Näitä voimme miettiä, näistä alkaa,
ja lähestyä sitten sitä erotiikkaa.
Se onko muuta kuin, että keskijalkaa,
joku äijä Julialle hinkkaa ja viikkaa?

Mene minä ja muut palstalle julistamaan omaa elämänkatsomustasi, täältä on kuule turha etsiä elämän tarkoitusta. Elämällä ei loppujen lopuksi ole mitään tarkoitusta !!! Yhtä älytöntä olisi että minä menisin ""moralistien sivuille"" kertomaan kuinka rakastan kyrvän imemistä !!! Jos sinulla on aivot, KÄYTÄ NIITÄ ja vaihda keskustelupalstaa, niin löydät varmasti kaltaisiasi ihmisiä. Ole hyvä ja HÄIVY !!!!

Anteeksi, mutta väärällä saitilla,
taidat olla nyt itse, katsopa alla
määritelmää. Ihan sivuraitilla,
olet erotiikasta, sanon toistamalla.

Erotiikka (<kreik), vars. sukupuolisen kiintymyksen henkevöitynyt sävytys pelkän seksualiteetin vastakohtana (Spectrum 14, 1981, WSOY, sivu 318)

Jos toiveistasi etsii henkevyyttä,
saa saaliin peräti vähaisen, niukan.
Siis näyttää siltä, että ihan syyttä
tällä palstalla roikut, mietihän hiukan

Tahtoihminen..onko sul pätemisen tarve vai miks ihmees leikit oraakkelia..yritä ymmärtää et kaikki ei ole yhtä pikkusieluisia kuin sinä..joten ota se heinäseiväs pois perseestäs ja yritä edes nauttia elämästäs..

No keskustelu vain yhä kohenee,
nyt sielun suuruuskin määritellään .
Tässä itsetuntoni vallan ohenee,
mitä tässä enää turhia yritellään?

Siis miehen suurisieluisuutta,
on tehdä kooste masturboinnista.
Tämä minulle on ihan viisautta uutta.
Ja, merkkikö jostakin pahoinvoinnista,

jos elämästäni nautin ilman moista,
ja tyydyn tähän pienisieluisuuteen?
No, tuo logiikka, ei selkene, loista,
en entistä vaihda tuohon oppiin uuteen.