V
vierailija
Vieras
Setis käy ensin luultavasti pitkäripaisessa ennen tälle palstalle raapustelua.no juujuu
meidän alepan annahan se taas siinä
kas kun muutkin kaupat kelpaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Setis käy ensin luultavasti pitkäripaisessa ennen tälle palstalle raapustelua.no juujuu
meidän alepan annahan se taas siinä
kas kun muutkin kaupat kelpaa
QatarKaikissa karkeissa lukee mistä karkista on kyse.
Qatarissa voi tilanne olla toinen.
Siellä ehkä naiset tekevät omatekoisia karkkeja saadakseen jotain tekemistä kotihiirinä.
Se on "muuttovoitto".Maapallon väkiluku jo 8 miljardia – paine kasvaa hyvinvoivassa maailmassa Väki pyrkii paremman elämän äärelle Siirtolaisuus ja monentyyppinen maahanmuutto ovat olleet syynä siihen, että rikkaiden maiden väkiluku on noussut, vaikka kuolleiden määrä ylittää syntyneiden määrän. Vuosien 2000–2020 välisenä aikana hyvinvointivaltioiden nettomuuttovoitto oli 80,5 miljoonaa henkilöä. Maapallon väestönkasvu keskittyy tulevina vuosikymmeninä paljolti Afrikkaan. Jo nyt muuttopaine Afrikasta Eurooppaan on tasolla, josta näyttää olevan erittäin vaikeata löytää yhteistä linjaa edes EU:n sisällä. Painetta ei helpota ainakaan se, että Afrikan väestömäärän odotetaan lähes kaksinkertaistuvan nykyisestä 2,5 miljardiin ihmiseen vuoteen 2050 mennessä. Tällä hetkellä Eurooppaan muuttamisesta haaveilee Afrobarometrin mukaan runsas neljäsosa afrikkalaisista eli vajaat 400 miljoonaa ihmistä. https://www.suomenuutiset.fi/maapal...jardia-paine-kasvaa-hyvinvoivassa-maailmassa/
Namut olen jo syönyt ja niistä on enää muisto vain.– Vad kan vara bättre för en kvinna än att stanna inomhus, med all rikedom från hennes pappa. Varför ska en kvinna lämna huset? Och ge upp pengarna, omsorgen, kärleken?
Kotikulmani Lidlissä näen usein maahanmuuttajanaisia pukeutuneina itamaiseen asuun. Lidlissä pienten lasten äidillä oli musta lappu kasvojen edessä. Tytär sai hepulin pienten ostoskärryjen sisällön takia. Äiti lappoi tavarat rauhallisesti takaisin kärryyn, ja kasvolappu pysyi ihmeen kaupalla paikallaan kasvoilla. En tiedä mitä oli tapahtunut, jos kasvot olisivat paljastuneet.
Ehkä karkkipaperteoria olisi olisi pitänyt kutinsa.
Monesti olen ollut kateellinen itämaisille naisille.
Kävelin viikonvaihteessa kirkkaalla ja aurinkoisella säällä kotikadullani aurinkolasit silmilläni. Vastaan käveli nuorten poikien joukko. Joku huikkasi minulle Tsau.
Nolostuin heidän puolesta. Näytän ikäistäni nuoremmalta ja olin pukeutunut rennosti ulkoiluasuun.
Lidlissä on tarjouksessa suosikkinamuni. Katsoin päivän uutiset ja mutustelin samalla suklaakarkkeja. Vatsani oli eilen sekaisin ja nyt on jo hyvä olo.
Jalkapallon MM-kisat ovat herättäneet paljon tunnekuohuja.
Ei maailmaa ikinä saada valmiiksi. Pitää vain ymmärtää kulttuurieroja.
Olisin säästynyt elämässäni monelta murheelta käyttämällä kasvosuojusta.
Toki italian kielen ystävänä Tsau lämmitti mieltäni. On minua joskus luultu myös italialaiseksi.
Setis käy ensin luultavasti pitkäripaisessa ennen tälle palstalle raapustelua.
Kännissä ja läpällä Hesarin juttuja tunnutaan kirjoitettavan.Juuri tätä kaipaan kirjoitusteni lukijoilta eli naurua.
Edelliseen viestiini jäi pari kirjoitusvirhettä.
Viina on viisasten juoma. Suretti lukea Hesarin päätoimittajan toilailusta.
Hän kiittää myöhemmin tuhannesti ilmiantajaansa.
Uskollisille lukijoilleni tiedoksi. Tuhnis voi hyvin. Olemme maailman onnellisimpia isovanhempia tahoillamme.