r-kioski pyytää palauttamaan koiraleluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Mä kävin palauttamassa tänään kaikki kolme koiraa.
Tulee noin 10päivän päästä uudet koirat.

Samanlaiset?

Juu ihan samanlaiset tulee.=)
Soitin siihen numeroon joka on siellä R-kioskin sivuilla ja kysyin asiaa ennen kuin vein ne ärrälle.

No sitten uskallan viedä koirat "tohtorille" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Aijaa! =) Samat koiruudet vai..?

Juu. :)

Nonnih. =)
Meidän ärräpimu ei ollut tiennyt asiasta (yllättäen) mitään, kun mies oli fluffet vienyt sinne.

Samanlaiset?

Juu ihan samanlaiset tulee.=)
Soitin siihen numeroon joka on siellä R-kioskin sivuilla ja kysyin asiaa ennen kuin vein ne ärrälle.

No sitten uskallan viedä koirat "tohtorille" :D

:D :D :D

Meillä on ollut ahkerassa käytössä kyseinen mopsi koira koiramme leluna. Onkin pitkään ihmetelty minkä takia koira on sairastellut ja lääkärikään ei löytänyt aiheuttajaa kohtauksille. Mietin tässä vaan onko kyse siis lelun aiheuttamasta myrkystä, sillä koirani on pureskellut ja kantanut tuota lelua melkeinpä koko ajan. Toivottavasti asiaan saadaan lisää selvyttä ja pian ja ihmiset jotka mahdollisesti vaaransivat koirani terveyden joutuvat vastuuseen :(

Mulla se isokuonoisin koira on ollu monta kuukautta mun iha nenäni vieressä. Se on ollut "unileluna" mun sängyn vieressä kaikki yöt + nyt kun oon lukenut tärkeisiin kokeisiin useamman kuukauden, oon lukenut mun sängyllä missä se koira on ollu ihan vieressä. Jos tää nyt vaikuttaa mun tulevaisuuteen ni en tiedä mitä teen! Ei voi olla totta... Ihan ku tän jälkeen haluaisin saman koiran mun viereen muistuttamaan siitä että tulevaisuus voi olla pilalla.

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Meillä on ollut ahkerassa käytössä kyseinen mopsi koira koiramme leluna. Onkin pitkään ihmetelty minkä takia koira on sairastellut ja lääkärikään ei löytänyt aiheuttajaa kohtauksille. Mietin tässä vaan onko kyse siis lelun aiheuttamasta myrkystä, sillä koirani on pureskellut ja kantanut tuota lelua melkeinpä koko ajan. Toivottavasti asiaan saadaan lisää selvyttä ja pian ja ihmiset jotka mahdollisesti vaaransivat koirani terveyden joutuvat vastuuseen :(

Eihän noi ole koiran leluja. Itse sä sen piskisi terveyden vaaransit.

Ketä kiinnostaa jonkun KOIRA!! Ehkä kuitekin lapset tässä asiassa enemmän huolestuttavat.

Olisivat kuitenkin saaneet Ärrältä uutisoida tätä asiaa vielä enemmänkin, koska noita koiria on edelleen lapsilla leikeissä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rianna:
Ketä kiinnostaa jonkun KOIRA!! Ehkä kuitekin lapset tässä asiassa enemmän huolestuttavat.

Olisivat kuitenkin saaneet Ärrältä uutisoida tätä asiaa vielä enemmänkin, koska noita koiria on edelleen lapsilla leikeissä :/

no kyllähän siitä on uutisoitu

Alkuperäinen kirjoittaja Rianna:

no nehän on saatu takaisin jo. eikä sitä siitä viallisesta erota.