Raamattu: hyvän ja pahan tiedon puu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja selvä :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Kristinuskoon kyllä kuuluu hengellinen kasvu. Miksei kuuluisi? Sanotaanhan sitä että ihminen kasvaa koko ikänsä uskossa.

Koska se on new agea ja new age on tuomittu paholaisen uskonnoksi

ok, eli kristinusko on nyt new agea. :D

ei, neferefer voi selittää paremmin, hän tietää tuosta new agesta

Alkuperäinen kirjoittaja selvä :
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Kristinuskoon kyllä kuuluu hengellinen kasvu. Miksei kuuluisi? Sanotaanhan sitä että ihminen kasvaa koko ikänsä uskossa.

Koska se on new agea ja new age on tuomittu paholaisen uskonnoksi

ok, eli kristinusko on nyt new agea. :D

ei, neferefer voi selittää paremmin, hän tietää tuosta new agesta

ylöös

Hyväksi ihmiseksi ei synnytä vaan kärsimuksen ja pahuuden kautta opitaan olemaan puhtaasti hyvä ilman itsekkyyttä. Ja tähän ei riitä yksi elämä vaan useita.

Valinta tehdään tässä elämässä, siis yhden ainoan Jumalan antaman maan päällisen elämän aikana, seuraako Jumalan luokse johtavaa tietä vai tämän elämän jälkeen ikuiseen kadotukseen johtavaa tietä. Vain Jeesuksen veri puhdistaa syntisen ihmisen taivaskelpoiseksi, ihminen ei omilla teoillaan ja omassa voimassaan tule hyväksi. "Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."" Johanneksen evankeliumi 14:6

"Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio" Hebrealaiskirje 9:27

"Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa". Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?" Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."" Johanneksen evankeliumi 3:3-5

Raamatusta, Jumalan sanan totuudesta, löytyy lisää. Antakaa Jeesuksen pelastaa itsenne!

Yhteistyössä