Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Hymyssä luki, että luulivat että isä olisi se amerikkalainen rap-tähti, mutta testi paljasti sen olevankin Timo. Jos isä olisi olut rap-tähti, olisi pitänyt lapset, mutta abortoi koska olivat Timon.
Mikä testi tämän paljasti? Joku raskauden aikana ennakkoon tehty isyydenselvityskö? No, onhan sekin mahdollista, tiesihän Rachel lasten sukupuoletkin omien sanojensa mukaan jo jotain rv 8, mutta halusi pitää asian salaisuutena eikä kertonut lehdille sitä![]()
No en tiedä, ilmeisesti just joku raskausaikana tehty isyystesti....
Mutta niin ainakin neiti siinä Hymyn artikkelissa kertoi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa ainakaan ei taideta tehdä mitään isyystestejä ennen lapsen syntymää, vaan vasta lapsen synnyttyä. Toivottavasti on keksinyt koko jutun raskaudesta. Tosin se maajussi-Timo kertoi silloin nähneensä positiivisen raskaustestin, mutta tiedä sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Tuota, uskooko joku todella, että oli alun alkaenkaan raskaana...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Turhanpäiväiset julkut :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kohta se kertoo seiskalle et ufot istutti siihen peräimblantin.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Onneksi äiti oli ostanut lehden että mun ei tarvinut mainettani liata ostamalla itsevaan sain rauhassa ilmaiseksi katella :saint:
Mun piti googlettaa selvittääkseni, kuka on Rachel KauppilaAlkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Niinpä
Samassa lehdessä oli myös Suomen suurimmista silikoneista juttu, 2 litraa...se on jo älytöntä turhan julkisuuden tavoittelua. Onneksi äiti oli ostanut lehden että mun ei tarvinut mainettani liata ostamalla itse
vaan sain rauhassa ilmaiseksi katella :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kohta se kertoo seiskalle et ufot istutti siihen peräimblantin.
![]()
![]()
![]()
Ja jutun yhteydessä on kuva Rachelista lautasantenni perseessä, ja pienenpieni teksti "kuva manipuloitu"![]()