raha-asiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mörri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mörri

Uusi jäsen
31.12.2004
18
0
1
Mulla on kauhea stressi rahasta!!!!!!!!! Mistä h-vetistä sitä vois alkaa tekeen lisää kun töitä EI OLE tarjolla!?!?!?!? mulla oli vuoden määräaikanen soppari joka päättyi muutama vko sitten ja nyt haen ja haen ja haen eikä mitään. Mies on vakityössä kyllä, mutta ei se palkka päätä huimaa! ja minä EN HALUA elää vaan miehen rahoilla! Taloa rakennetaan just, lapsi on 4 ja toinen tulossa. Tarvisin vain 4kk työn että pääsisin edes liiton rahalle ja saisin vähän parempaa äitiysrahaa=/!! menee herrrrrmoooooo!!!! Tiedän, että varmaan jotenkin tullaan pärjäämään vaikken työtä löytäiskään mutta niiin kauheesti se helpottais. satakunta on peestä.

Mulla loppuu työt tän kuun lopussa, onneksi saan liitosta rahaa, mutta kun tulot tippuu kuitenkin monella sadalla eurolla, niin eipä paljon naurata. Mies onneksi vakityössä, mutta menojakin on... Asuntolaina, auto jne.. Mutta kyllä sitä kai selviää jotenkin, täytyy jättää shoppailu reissut väliin :/

niin, kai sitä jotenkin pärjää, mutta kun vois paremminkin, ei oo ainakaan siitä kii etteikö ois yrittänyt hakea töitä jne.. harmittaa vaan että vaikka ed työni oli vuoden, en saa liiton päiviä koska minusta sai yhdistelmätukea, joka puolittaa niiden kertymisen(sanoinko sen jo..), eli saisin sitten ehkä nippa nappa 300 euroa.......jee..

Meillä tilanne niin, että miehellä opinnot kesken, jäi työttömäksi. Minulla on vakityö, mutta olen raskaana. Taloa alamme rakentaa keväällä... Tiukkaa tulee olemaan, ja välillä mietityttää. Raskaus on kauan odotettu ja haaveiltu, siitä ei ole kiinni. Miehen on pakko löytää jotain työtä, kunhan saa valmistuttua. Muuten ei talo etene... Siis emme saisi edes lainaa.

onneks sulla ainakin vakityö, tuntuu, että ainakin tääläpäin, miehen on kuitenkin helpompi löytää töitä, vaikkei olisi koulutuksiakaan! naisille vähemmän on. kyl sitä lainaa saa jos löytää takaajat sille 30prosentille, talohan takaa 70.. ainakin mun tuttava pariskunta sai, vaikka molemmat opiskelivat viä sillä hetkellä! tsemppiä meille! ;)

Yhteistyössä