S suomalainen Aktiivinen jäsen 26.03.2008 3 888 0 36 30.05.2008 #2 Minkälainen pankkikortti sulla on? Voitko ruotsissa nostaa sillä automaatista? Se varmaan halvin vaihtoehto?
Minkälainen pankkikortti sulla on? Voitko ruotsissa nostaa sillä automaatista? Se varmaan halvin vaihtoehto?
R Rontti Vieras 30.05.2008 #3 Ja jos sun paikkakunnalla on Forex niin mene mielummin sinne. Pankit vetää ihan törkeästi välistä. Kerran menin pankkiin vaihtamaan enkä toiste mene!
Ja jos sun paikkakunnalla on Forex niin mene mielummin sinne. Pankit vetää ihan törkeästi välistä. Kerran menin pankkiin vaihtamaan enkä toiste mene!