Palstalla on taas päivitelty lastenvaatteiden määriä ja ainahan rahankäyttö saa aikaan keskustelua.
Selvästi olen huomannut, että esim lastenvaatteisiin, asuntoon, sähköön
, matkustamiseen ja ruokaan ainakaan palstalaiset eivät suvaitse rahaa laittaa - ainakin sitä paheksutaan. Myöskin säästäminen saa halveksuntaa aikaiseksi - ainakin jos rahat siirtyvä seuraavalle sukupolvelle. "Kultalusikka suussa syntyneet eivät sitten ymmärrä mitään".
Mihin sinusta SAA käyttää rahaa? Tässä ei tarvitse kertoa mitään summia - jokaisella meistä on eri tulot ja erilaiset menot. Mutta onko sinulla joku tietty asia, missä et pihistä?
Esim allekirjoittaneen perheellä pistetään surutta rahaa ruokaan (luomu, kotimainen, reilukauppa) ja vaikkapa niihin lastenvaatteisiin. Se ei tietty tarkoita ettenkö olisi tietoinen mistä ne saa edukkaasti, mutta määrästä ja laadusta ei tingitä yhtään
Asuntolainani haluaisin maksaa pois 15 vuodessa tai alle. Mutta mulla ei ole mitään tarvetta mennä koskaan ruotsinlaivalle, lomamatkalla ulkomailla kävin viimeksi 2003, enkä omista esim autoa.
Selvästi olen huomannut, että esim lastenvaatteisiin, asuntoon, sähköön
Mihin sinusta SAA käyttää rahaa? Tässä ei tarvitse kertoa mitään summia - jokaisella meistä on eri tulot ja erilaiset menot. Mutta onko sinulla joku tietty asia, missä et pihistä?
Esim allekirjoittaneen perheellä pistetään surutta rahaa ruokaan (luomu, kotimainen, reilukauppa) ja vaikkapa niihin lastenvaatteisiin. Se ei tietty tarkoita ettenkö olisi tietoinen mistä ne saa edukkaasti, mutta määrästä ja laadusta ei tingitä yhtään