Rahat lensi ilmaan kuin tuhka tuuleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja folio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

folio

Vieras
Poikamme sai tänään sellaisen jättisuuren Nasu-foliopallon kauppareissulla ja päästyämme autolla kotiin hän astui ulos ja jotenkin onnistui välittömästi näpräämään painon narusta pois.... siinä sitten koko perheen voimin kateltiin taivaalla lentävää Nasua... Että niin kauan säilyi Nasu ilonamme! =(

Höh :(
Meille kävi viime vappuna niin, että poika (tuolloin reilu 1 v) onnistui ottamaan siskonsa Bratz-pallon syliinsä ja kaatui sen päälle. Rikkihän se meni. Käytiin ostamassa tytölle uusi, koska se ei ollut hänen omasta käytöksestään tai huolimattomuudestaan johtuvaa, vaan velipojan aiheuttama vahinko. Jos itse rikkoo, ei saa uutta.

Me saatiin viime vuonna appiukolta (jälleen kerran) kaasuilmapallot. Saatiin myös miehen veljen,avovaimon ja pojan pallot jotka meidän piti viedä. Eli yhteensä oli 6 palloa. Noh...mies kun otti niitä autosta pois, niin 2 irtosi kimpusta ja lensi taivaalle. Jäljellä oli siis 4 palloa, joista 1 pääsi myöhemmin karkuun. Ajateltiin että viedään sitten miehen veljen luokse 2 palloa ja meidän pojalle jää1.

Pakattiin autoon pallot ja käytiin vielä kaupassa ennen veljen luokse menoa. Mä tietty unohdin että pallot oli takaluukussa ja avasin sen tupakka kädessäni. Pallot lähti nousemaan ja mä hätäpäissäni aloin keräämään niitä takaisin. Tietty se tupakka sitten osui yhteen palloon ja se meni rikki.

Kuudesta pallosta jäi sitten kaksi palloa jäljelle :ashamed: :ashamed:

Meiän Nasu oli räjähtäny autossa sillä aikaa kun oltiin toisessa kaupassa käymässä. Saatiin uus tilalle. no, eipä ollut kovin paljon parempi tuuri sen toisenkaan kanssa kun ajettiin kotiin niin matkalla oli osa ilmasta hävinnyt. soitin liikkeeseen ja lupasivat rahat takasin. Sanoi viel puhelimessa et tänä vuonna ollut harmillisen paljon vikoja palloissa. Ja ostettiin pallo siis prismasta. huomenna pitäs lähtee metsästää pojalle uus pallo mikäli on nasu mennyt ihan tyhjäks yön aikana kun oishan se kiva et ne ilmat pysyis ees vapun ajan pallossa.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Me saatiin viime vuonna appiukolta (jälleen kerran) kaasuilmapallot. Saatiin myös miehen veljen,avovaimon ja pojan pallot jotka meidän piti viedä. Eli yhteensä oli 6 palloa. Noh...mies kun otti niitä autosta pois, niin 2 irtosi kimpusta ja lensi taivaalle. Jäljellä oli siis 4 palloa, joista 1 pääsi myöhemmin karkuun. Ajateltiin että viedään sitten miehen veljen luokse 2 palloa ja meidän pojalle jää1.

Pakattiin autoon pallot ja käytiin vielä kaupassa ennen veljen luokse menoa. Mä tietty unohdin että pallot oli takaluukussa ja avasin sen tupakka kädessäni. Pallot lähti nousemaan ja mä hätäpäissäni aloin keräämään niitä takaisin. Tietty se tupakka sitten osui yhteen palloon ja se meni rikki.

No, olipas huono mäihä...

ton takii palloja ei kannattais tunkee autoon ja me ostetaan vasta vappupvän torilta ja sitten sidotaan TODELLA tiukkaan ne kiinni ranteisiin... ei oo ikinä kyl karannut ykskään, ja kotonakin sidon pallot johkuu kiinni =)

Alkuperäinen kirjoittaja folio:

No juu mutta teillä lensi ainokainen ja vielä maksettu sellainen :(

Voi ei :| Mä muistan ikuisesti,kun lapsena mun hieno delfiinipallo pääs otteestani.Eno vielä juoksi ja loikki sen perässä,turhaan :( Mä muistan itkeneeni sitä koko vapun,surin monta päivää ja olin kade isosiskoni papukaijapallosta..Kirosin et se oli just mun pallo,miks aina mä,eikä sisko..prkl:n papukaija.. :whistle: No sit eräänä kauniina päivänä äiti pesi ikkunoita ja papukaija lensi tiehensä,ei hitto mä olin onnellinen! :D :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja folio:

No juu mutta teillä lensi ainokainen ja vielä maksettu sellainen :(

Joo, maksettu oli joo, mut olin vielä niin iloinen kun sain tingattua kaupasta sen painon narun päähän ettei karkaa.... No, poika oli kätevä käsistään ja näpräsi painon irti... Toisaalta, jospa muistaa ensi vappuna, kuinka käy!

mie ostin neitille cittarista tännään semmosen rinsessa-pallon. julumetun iso oli ja oikein kaks painoo kiinni pallossa :D mummi osti semmosen jätti-tipipallon, jolla on semmoset perhosensiivet. jotta kyllä on neitillä palloja tänä vappuna :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Voi ei :| Mä muistan ikuisesti,kun lapsena mun hieno delfiinipallo pääs otteestani.Eno vielä juoksi ja loikki sen perässä,turhaan :( Mä muistan itkeneeni sitä koko vapun,surin monta päivää ja olin kade isosiskoni papukaijapallosta..Kirosin et se oli just mun pallo,miks aina mä,eikä sisko..prkl:n papukaija.. :whistle: No sit eräänä kauniina päivänä äiti pesi ikkunoita ja papukaija lensi tiehensä,ei hitto mä olin onnellinen! :D :whistle: :ashamed:

:hug:

Yhteistyössä