rahat tiukilla ja kampaajalle pitäis päästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

ddddd

Vieras
Missä keravan lähistöllä- tai jopa helsingissä- olis edullista käydä kampaajalla? Hiukset on viimeksi leikattu tammikuussa, joten on aivan järkky ylikasvanut pehko. Ja täällä ei enää voi pipoakaan käyttää. Lippalakki taas ei ole mun juttu. Olen menossa tallinnassa käymään parin viikon päästä, osaisko joku suositella sieltä kampaajaa? jos jaksais sinne asti odottaa. tai saksisko itse. Apua!

Mä en oo käynny kampaajalla vuoteen eikä mun tukkaa oo leikattukkaan sinä aikana :D
Enkä kyllä koko ikäni aikanakaan kuin pari kertaa, tuttu leikkaa ja itse värjään, onnistuisko sulla joku tuttu leikkaamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Jos rahat on tiukalla, niin minusta silloin kampaaja on ensimmäisiä asioita joista tingitään. Arvojärjestyksiä on toki monenlaisia!

Näin meillä tehdään. Kerran mies kyllästyi mun valitukseen ja varasi ajan hiusten leikkuuseen. Yllätyksekseni se maksoikin vain 15e, joten taidan käydä silloin tällöin. Multa on tätä ennen leikannut hiukset aina amatöörit, ei siis ammattilaiset. Mulla ei olis ikuna varaa värjätä hiuksia parturissa :(

Jos rahat on tiukalla, niin minusta silloin kampaaja on ensimmäisiä asioita joista tingitään. Arvojärjestyksiä on toki monenlaisia!

Kyllä. Tosin mä en käy muutenkaan kampaajalla. Mies kyllä käy parturissa kuuden viikon välein.

Peesi. Mie leikkasin viimeks ite, parturissa oon käyny viimeks varmaan reilut 2v sitten.. :whistle:

sisko käy leikkauttamassa meillä :) sillä on semmonen käkkärä kerroksittain joskus leikattu pitkä pehko ja mä nopeesti nipsasen sentin pari niin että otan nipun hiuksia, kierrätän pari kierrosta ittensä ympäri ja leikkaan vinosti. ei näytä siltä että ois leikattukkaa mut kakshaaraset on veks.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tässä ketjussa kysyttiin kampaamosuosituksia.

Niinpä, mutta ap:n otsikossa on niin selkeä ristiriita että kannattaisi miettiä koko kampaajalle meno uusiksi. Jos rahaa ei ole paljoa, niin miksi hassata kampaajalle? Itse voi leikata, tai voi pyytää miestä/kaveria leikkaamaan. No, olihan ap lähdössä Tallinnaankin, että joko hänellä rahat ei oikeasti ole tiukalla, tai sitten priorisointi ei todellakaan ole hanskassa.

Alkuperäinen kirjoittaja kallista se on:
no mieti...mä oon ollu parturissa viimeks 2007, joten revi siitä. Ei oo heti pulittaa 100 euroo leikkuusta ja väristä :(

Miksi ei voi vaikka pelkästään leikkuuttaa parturissa ja itse värjätä tai pyytää jotain tuttua värjäämään? Se ei paljoa lompakossa enää kirpaise, vaikka ei sekään mitään ilmaistakaan ole. Itse teen nyt noin ja rahaa menee leikkuuseen ja väriin n. 25e, tai raitojen kanssa 30e. Ostelen myös -50% hiusvärejä jemmaan. Silloin selviää alta 20 euron :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tässä ketjussa kysyttiin kampaamosuosituksia.

Niinpä, mutta ap:n otsikossa on niin selkeä ristiriita että kannattaisi miettiä koko kampaajalle meno uusiksi. Jos rahaa ei ole paljoa, niin miksi hassata kampaajalle? Itse voi leikata, tai voi pyytää miestä/kaveria leikkaamaan. No, olihan ap lähdössä Tallinnaankin, että joko hänellä rahat ei oikeasti ole tiukalla, tai sitten priorisointi ei todellakaan ole hanskassa.

No minullakaan ei ole varaa maksaa kampaajasta 120 euroa, mutta silti minulla on varaa käydä Tallinnassa. Kyse on nimenomaan priorisoinnista. Minulla on pienet tulot, mutta voin silti käydä kampaajalla. Jos löydän halvan. Ja niitä vinkkejä tässä ketjussa haluaisin lukea.

On kyllä pakko kommentoida et missään nimessä en leikkelis itse! Ja kampaaja on viimeisimpiä asioita joista tingin mutta mulla onkin lyhyet hiukset, ei niitä voi jättää leikkauttamatta. Värjätä en kyllä useinkaan kampaajalla raaski.

piti välillä töitäkint tehdä. :D minulla on siis hiukset aika lyhyet, kun on niin hennot ja ohuet, ettei näitä ponnarille paljoa ole. Onneksi myös kasvavat aika hitaasti, mutta nyt siis järkyttävä ylikasvanut pehko. Raha ei ole niin tiukalla, että pitäisi pulloja kerätä, mutta silti pitää välillä miettiä mihin sen laitan. Tallinnaan olen menossa ainoastaan sen takia, kun sain matkan ilmaiseksi. Ja tallinna on mun mielestä edullinen matkailupaikka eli käydään miehen kanssa siellä syömässä hienosti ravintolassa ja vietetään päivä laatuaikaa. Uskoisin että pudjetti on jopa pienempi, jos mentäisiin suomessa syömään ja elokuviin. Mulla on yksi tuttu kampaaja, mutta hän on vastahakoinen leikkaamaan hiuksia vapaa-ajallaan. (vaikka maksaisin kampaamohinnankin) -värjäyksen olen tehnyt aina itse kaupan väreillä. Ja mies ei kyllä osaa leikata. hiuksissani on tosiaan ollut joskus malli, joten pakko tämä on leikkauttaa sellaisella, jolla edes vähän hajua, miten korvalliset leikataan ym.

Yhteistyössä