V
"viima"
Vieras
[QUOTE="vieras";27967500]On siinä ainakin se ero, että lentokoneessa et pääse matkan aikana käsiksi siihen "tuliaispulloon", se kun pitää kuljettaa ruumassa. Tax freestä ostettujahan ei saa kuljettaa kuin tietyn määrän käsimatkatavaroissa.[/QUOTE]
ja sitä taxfreestä ostettua et voi juoda konetta odotellessa tai siel koneessa?
mä en edelleenkään ymmärrä et miten ne tuon voi estää. viinaa saa kuljettaa ton lahden yli laukussa rajoitusten mukaan. ja kuka sen tietää oletko menossa vai tulossa - niitä hyttikortteja voi vaihdella ja lainata.
ja sitä taxfreestä ostettua et voi juoda konetta odotellessa tai siel koneessa?
mä en edelleenkään ymmärrä et miten ne tuon voi estää. viinaa saa kuljettaa ton lahden yli laukussa rajoitusten mukaan. ja kuka sen tietää oletko menossa vai tulossa - niitä hyttikortteja voi vaihdella ja lainata.