Rainbow ihonhoitotuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Rainbow Q10 voide
Rainbowin Q10 voide on nimeltään "Hoitava päivävoide".

kävin tänään pitkästä aikaa prismassa ja löysin sieltä edullisia Rainbow merkkisiä ihonhoitotuotteita.
kukaan kokeillut?
Miinuksia/plussia?

ostin kokeeksi tuon Hoitava päivävoide Q10 ja hoitava yövoide.mukaan lähti myös pesugeeli naamalle ja silmämeikinpoistoaine ja hinnat oli suht edulliset.

ja huomasin että siellä oli myös miesten tuotteita.

En ole tuota Q10 kokeillut, mutta se vartalovoide on mun iholle liian mitätöntä. Rasvojen tehoaminen vaihtelee minusta todella paljon henkilöstä riippuen. Nivean vastaava kosteuttaa mun ihon hyvin. Kaikki pesuaineet tuolta merkiltä on musta hyviä :)

Alkuperäinen kirjoittaja h2o:
ite oon ihan hyväks kokenut.. ainoastaan joku kasvojen puhdistusaine (maitomainen) oli mun makuun liian juoksevaa.

ostin itse tuota geeliä.en ostanut sitä maitomaista kun en muutenkaan niistä niin tykkää.
ainakin kasvot äsken puhdistui kunnolla ja jäi raikas tuoksu kun pesin naamani :)
kohta levitän tuon rainbow yövoiteen.

Käsivoide on ihanan tuoksuista ja tehokasta - tykkään!
Suurin osa pirkka/rainbow/xtra ym tuotteista on muuten aivan samoja tuotteita kuin kalliimmatkin vaihtoehdot. Niitä vaan myydään halpamerkkinä halvemmalla. Maksakoon toiset siitä "laadusta" jos tahtoovat, minä otan saman tökötin edullisemmalla hinnalla

Melkein ostin itsekin kasvojen pesugeeliä tms ja kasvovettä, mutta onneksi avasin purkin ja haistoin: ihan JÄRKYTTÄVÄ ja voimakas dunkkis! Jäi hyllyyn. Tehosta en osaa siis sanoa.