RAISION IKEA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IKEA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IKEA

Vieras
Tällaista infoa vihdoin Ikean sivuilla:

Avajaiset!

Pian olemme valmiita!

IKEA Raisio avaa vihdoinkin ovensa 12.6.2008. Tervetuloa viettämään avajaisia Ruotsalaisissa juhannustunnelmissa, luvassa ohjelmaa ja yllätyksiä koko perheelle koko viikonlopun ajan, tietenkään unohtamatta uusia kodinsisustusideoita ja upeita tuotteita!

Tarkempia tietoja lähempänä avajaispäiviä.

Kävimme Raision Ikeassa tänään ja kyllä oli koko paikka ihan pettymys. Itse olin kyllä tutustunut Ikeaan jo Ruotsissa asuessani ja sanoinkin miehelleni, ettei se nyt niin kummonen ole. Silti kun kaikki sitä hehkutti niin ajattelin, että on sitten jotain ihmeellistä. Ostimme kyllä kahvimukeja a'0,50?/ kpl. Muuta tarpeellista ja sopivaa sieltä ei kyllä löytynyt. Mielestäni oli ihan hukkareissu.

Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:
Kävimme Raision Ikeassa tänään ja kyllä oli koko paikka ihan pettymys. Itse olin kyllä tutustunut Ikeaan jo Ruotsissa asuessani ja sanoinkin miehelleni, ettei se nyt niin kummonen ole. Silti kun kaikki sitä hehkutti niin ajattelin, että on sitten jotain ihmeellistä. Ostimme kyllä kahvimukeja a'0,50?/ kpl. Muuta tarpeellista ja sopivaa sieltä ei kyllä löytynyt. Mielestäni oli ihan hukkareissu.

Samanlaisia ne kaikki Ikeat on.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:
ja pian kevätaurinko kirmaa h&m:stä tänne kommentoimaan tätäkin paskaa

Kait kevätaurinko on siel jo ehtinyt käydä monta kertaa, niin ku mäkin, kun se kerran koko kesän on ollut jo auki. Ei tää nyt enää mikään semmonen uutinen ole.... :o

Oletko kans Turkulainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto:
ja pian kevätaurinko kirmaa h&m:stä tänne kommentoimaan tätäkin paskaa

Kait kevätaurinko on siel jo ehtinyt käydä monta kertaa, niin ku mäkin, kun se kerran koko kesän on ollut jo auki. Ei tää nyt enää mikään semmonen uutinen ole.... :o

Oletko kans Turkulainen :D

En, kun olen pöytyäläinen, mutta meiltä ajaa reilussa puolessa tunnissa Myllyyn ja siis myös Ikeaan. On kivasti siinä matkan varrella. ;)

Yhteistyössä