?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:juuh, kuulema avajaisiks povataan 5000-10 000 kävijää ja siellä on kuulema poliiseja ohjaamassa liikennettä... tekis mieli niin lähtee, mut tämän mahan kanssa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:juuh, kuulema avajaisiks povataan 5000-10 000 kävijää ja siellä on kuulema poliiseja ohjaamassa liikennettä... tekis mieli niin lähtee, mut tämän mahan kanssa...![]()
Mun ois pakko päästä myllyyn huomenna, oon jo miettinyt, että mistä kinttupolkuja pitkin sinne kierrän. Ikeaan sit vast joskus myöhemmin varmaan, ja tod. näk. sittenkin siel on väkeä jonoiks asti. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ''':Siis voi apua - kuka viitsii tunkea itsensä sinne ensimmäiseen viikkoon tai pariin? Tulisin hulluksi siinä ihmislaumassa. Hulluksi tulo tosin voi olla lähellä muutenkin, sillä joudun ajamaan siitä ohi huomenna. Jos siis mahdun...
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:Onko mitään syytä miksi sinne kannattaisi mennä huomenna?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mä menen heti aamulla huomenna,hullu olen :wave: