Raiskattu niin, ettei muista sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysynpähän vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysynpähän vaan

Vieras
Hei,
Olen hieman neuroottinen luonne ja nyt aloin miettimään, että onkohan mahdollista joutua raiskatuksi ja olla muistamatta siitä mitään...

Olin viime vkonloppuna ulkona ja olen kuulemma lähtenyt baarista yhtäkkiä ja laittanut vain kaverilleni hyvän tovin päästä tekstarin (jossa kerron saaneeni kyydin kotiin ja illan olleen tosi kiva), jonka olen siis lähettänyt ilmeisesti kotoa.

Aamulla en muistanut koko kotimatkasta ja baarista poistumisesta mitään. Kotona minulla ei ole ketään ollut, sillä olin laittanut ulko-oven sisäpuolella olevan ketjulukon kiinni. Lisäksi rahaa on kyllä mennyt taksimatkan verran.

Olenko vain neuroottinen, vai olisiko mahdollista, että minut olisi raiskattu kotimatkallani? Olisinko silloin voinut lähettää tuollaista viestiä ja laittaa sisälukkoa kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpähän vaan;26073289:
Niin... Kun luulisi ainakin, että silloin en olisi tuollaista viestiä laittanut. Vai kuinka nopeasti sitä tapahtumat tuollaisessa kaatokännissä unohtuu. Voihan, ei pitäisi ikinä juoda näin paljon.

Miksi edes epäilet että raiskaus olisi tapahtunut? Kännin vuoksi?
Kyllä siitä jonkinlaisia merkkejä olisi ilmoilla, jos raiskaus olisi tapahtunut. Ja vaikka humala olisi mikä, sen kyllä muistaisi.

Miksi edes epäilet että raiskaus olisi tapahtunut? Kännin vuoksi?
Kyllä siitä jonkinlaisia merkkejä olisi ilmoilla, jos raiskaus olisi tapahtunut. Ja vaikka humala olisi mikä, sen kyllä muistaisi.

Ainoastaan sen vuoksi, etten muista yhtään mitään - itseäni aamulla tutkiskelin ja mitään outoa ei kyllä ollut.

No samaa sanoivat mun kaverit. Kiitos vastauksesta, ehkä mä hankkiudun eroon tästä morkkiksesta ja mietin tätä sit uusin silmin.

Yhteistyössä