Raiskauksesta epäilty käveli itse poliisiasemalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaska-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jaska-

Aktiivinen jäsen
28.09.2008
3 430
0
36
- Raiskauksesta epäilty käveli itse poliisiasemalle | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi -

"Nainen joutui raiskatuksi, kun hän oli lähtenyt perjantain ja lauantain välisenä yönä ulkomaalaisen miehen matkaan Lahden keskustassa sijaitsevasta ravintolasta. Mies lupasi kuljettaa naisen tämän ystävän luokse yöksi, mutta veikin naisen järven rantaan, jossa raiskasi hänet. Tämän jälkeen mies toi naisen autolla takaisin katualueelle, josta poliisi hänet löysi"

Erikoista kaikinpuolin mutta vielä erikoisempaa on se että toimittaja kirjoittaa ikään kuin raiskaus olisi tapahtunut, poliisihan sen määrittelee onko se tapahtunut vai ei.

Ensin pitää kuulustella ja sitten siitä eteenpäin.

Taas nähtiin mitenkä tunnelatautunutta on toimittajien kirjoittelu kun puhutaan mahdollisesta raiskauksesta.

Nainen itse ei tietenkään voi tietää onko hänet raiskattu vai vaan yritetty raiskata...

Voi toki tietää ja useimmiten tietääkin, ellei lasketa näitä perinteisiä krapula aamun katumisia yms yms.
Mutta on eriasia mitenkä toimittaja kirjoittaa asiasta, raiskausta ei _vielä_ ole todettu tapahtuneen niin miksi toimittaja kirjoittaa kuin se olisi tapahtunut.

Ja tunnustiko se raiskanneensa vai tunnustiko että ovat harrastaneet seksiä? hyvin on voinu olla eukko haarat levällään jos on sellaiseen hienoon autoon päässy.

Yhteistyössä