Raiskin vai Torstain ulkoilupuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mulla on Raiskin puku ja tyytyväinen olen.

Onko se sellainen jokasään sateenpitävä puku? Mulla on ollut sen tyyppinen toisen merkkinen mutta se on jo vanha ja uusimista vailla. Lisäksi se on kesäkäyttöön liian paksu. Ja 2-pukuna olevalla tuulipuvulla ei tee mitään sateessa joten senkään varaan ei voi jäädä.

Mulla on Torstain ulkoilupuku. Kestää kaatosateenkin. Ja malliltaan ennemminkin kapea kuin leveä. Toisena pukuna myös Torstai, mutta se ei pidä niin hyvin vettä, käytän kuivemmalla kelillä, on mukavampi kun ei kahise niin paljon :D Raiskista ei kokemusta, mutta oon katellut, että kivoja värejä niiden puvuissa.

Mulla on raiskin kevytvanupuku ja toppapuku. Tykkään molemmista ja olivat TopSportissa halvalla. Toppatakissa meinaa kyllä hihat olla aavistuksen naftit eli hanskat ei ihan pysy hihan sisällä ja se ärsyttää kylmällä.

torstain puvut tosi isoja, itselleni takki sopiva kokoa 36 ja housut 34. ikävää vaan että myyvät usein koko pukuna eikä pienimpiä housuja löydy. Nyt sitten ostin raiskin toppatakin ja housut ja ovat kylläkin paremmat, tosin maksavat tuplasti mitä torstai

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
RAISKI :x :x :x

Kuka idiootti on tonkin nimen kehitellyt?

:laugh: :laugh: :laugh:

Mulla on Rukan yks ulkoilupipo. Ihan ältsin hyvä ja ostin, kun oli parhamman mallinen windstopper pipo mun päähän, mutta tuntuu niin surkuhupaisalta se RUKKA siinä edessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Mulla on Torstain ulkoilupuku. Kestää kaatosateenkin. Ja malliltaan ennemminkin kapea kuin leveä. Toisena pukuna myös Torstai, mutta se ei pidä niin hyvin vettä, käytän kuivemmalla kelillä, on mukavampi kun ei kahise niin paljon :D Raiskista ei kokemusta, mutta oon katellut, että kivoja värejä niiden puvuissa.

Mä käytän vain Torstain ulkoilupukuja. Ne on vaan parhaita.

Yhteistyössä