Raitoja hiuksiin? Apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpotuhertaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urpotuhertaja

Vieras
Elikkäs... Tilanne ompi seuraavanlainen:

Minulla on tällaiset oikein perussuomalaiset ohuet, melko suorat ja AH niin ihanan maantienväriset hiukset. Olen näihin lopen kyllästynyt, ja haluaisin jonkinlaista vaihtelua. Ajattelin laittaa vähän raitoja, ja raha ei nyt riitä kampaajalle. Onkelma on nyt sitten siis se etten ole koskaan sellaisia tehnyt, ja muutenkaan en ole tätä päätäni värjäillyt kotosalla kuin ihan muutamia kertoja... Tarvitsisin siis vähän vinkkejä. :)

Miten niitä raitoja kotona saa aikaiseksi? Vedellään väriä vaan ympäriinsä sinne tänne? Aattelin kääriä jotakin niiden raitakohtien ympärille, ettei muu pää sotkeudu.. Kampaaja laittoi foliota kun joskus kaaaaauan sitten muutaman raidan otin, vaan voiko tuon tehdä niin kotonakin? Pelkään että sotken koko kupolini muuten siihen väriaineeseen.. Ja minkähänlaista väriä tämmöseen -ei minkään väriseen- hiukseen kannattaisi laittaa? Jotakin vaaleaa, kirkastamaan?

Auttakaa onnetonta. :(

Itse olen saanut parhaimman tuloksen poly colorin raita-ainepakkauksella. Mukana sellanen huppu mikä isketään päähän ja vdellään hupun läpi suortuvia mihin levitetään se vaalennusaine. Annetaan vaikuttaa ja huudellaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen saanut parhaimman tuloksen poly colorin raita-ainepakkauksella. Mukana sellanen huppu mikä isketään päähän ja vdellään hupun läpi suortuvia mihin levitetään se vaalennusaine. Annetaan vaikuttaa ja huudellaan pois.

Mä en koskaan käytä raidoittaessa foliota enkä mitään missä on metallia. Tuo huppujuttu yllä on hyvä ja meillä mieskin osaa koukkia (pakon edessä) hiuksia tasaisesti hupun läpi. Pyydä joku ystävätär jelppiin

Yhteistyössä