Raivostuttava ukko ja siivouspäivä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera akka

Vieras
Toivoisin,että joskus siivottaisiin yhdessä,ei aina niin,että minä puunaan ja mies makaa sohvalla telkkaria truijottaen..Siinä nousee jo verenpaine,kun katsoo makaavaa ukkoa ja itse hikisenä yrittää saada huushollia viikon jäljiltä kuntoon..Teen arkena itse leipätyönäni siivoushommia sairaalassa ja viikonloput siivoan kotia,yhteistä taloamme..Pitäisi tehdä pihahommia,remppaa ym.Mies on tosi laiska tekemään mitään ja itse se ensimmäisenä talon halusi ostaa!Nyt hällä alkoi kesäloma,minä pakerran kesäsijaisena koko kesän töissä.Ja olen ihan satavarma,etti tuo ukko saa täällä kotona yhtään mitään aikaiseksi..Eikö mulla olis oikeus edes sellaiseen apuun miehen taholta,että veisi lapset pois jaloista siivouksen ajaksi??Tästä kun hänelle nakutin niin hän otti auton alleen ja porhalsi jonnekin,ja olen katkera nyt siitäkin että ukko se vaan voi noin vaan lähteä ajelemaan yksikseen jonnekin,ei onnistuisi minulta.Perkele!

Anteeksi vain että sanon.

mutta noita asioita olisi kannattanut pohtia vuosia sitten.'

Meillä molemmat siivoaa ja hoitaa lapsia yhtä paljon.

Exän kanssa en ikinä olisi lapsia tehnyt, laiska sovinisti, epäsiivooja.

Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Anteeksi vain että sanon.

mutta noita asioita olisi kannattanut pohtia vuosia sitten.'

Meillä molemmat siivoaa ja hoitaa lapsia yhtä paljon.

Exän kanssa en ikinä olisi lapsia tehnyt, laiska sovinisti, epäsiivooja.

Mies olikin erilainen joskus.Ennen lapsia yhdessä tehtiin kaikki,ja vielä yhdenkin lapsen kanssa.Mutta nykyään kaikki on mun harteilla.Saattaa laitella tiskejä ja siivouksessa auttaa silloin,jos vieraita on tulossa,mutta muutenpa ei mitään.Ehkä vuorotyö on väsyttänyt hänet,ja siitepölylääkitys väsyttää,mutta silti..

olen katkera nyt siitäkin että ukko se vaan voi noin vaan lähteä ajelemaan yksikseen jonnekin,ei onnistuisi minulta.Perkele![/quote]

teeppä joskus samoin,lyö hanskan naulaan ja lähe vaikka bilettämään...
miksi ei onnistuisi siulta,kun mieheltäkin?..

:wave:

Yhteistyössä