Raju spontaani keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimii10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miimii10

Jäsen
25.12.2009
535
0
16
Eli mulla meni kesken 9.4 ja eiliseen äivään saakka tuli pieniä hyytymiä ja paperille verta.

Eilen klo 14 aikaan alko kauheat supistelut ja ruisleivänkokoisia hyytymiä, verta tuli kuin vettä.

Jouduin lopulta tilaamaan ambulanssin kun sidettä vaihdoin 5min välein ja 10sek välein tuli supistus ja sen johdosta älyttömän isoja hyytymiä.

Ambulanssissa meni housut vereen ja kivut olivat samaa luokkaa kuin synnytyksessä, ihan kun olisi ollut jossain leffassa ja itse pääosassa.

Pääsin heti tiptukseen ja verta ehdin vuotamaan 2litraa ja sama jatkui klo 22 saakka. hemo laski 132 103 saakka.

Tänään pääsin pois ja verta ei enään tule tietenkin olo on heikko ja ymmälläni että onko tämä muille käynyt ikinä?

mimii10: :hug:
Luin tän ketjun tuolta 'mitäs nyt'-puolelta, siellä saa ikävä kyllä välillä todella asiatonta kommenttia, täällä km-puolella yleensä pyörii vain ne, joita asia oikeesti koskee..

Harmi että sun keskenmeno sai tällaisen käänteen.. :( En oo itse näin pahaa keskenmenoa kokenut, mutta tällä palstalla kyllä lukenut samantyyppisistä muiden kirjoittamana. Omasta kokemuksesta voin kertoa sen verran, että mitä pitemmällä on raskaus ollut, niin sitä pahemmat ovat olleet kivut ja vuoto. Viimesimmässä (9+) istuin vessassa lähes neljä tuntia, kun ei mitkään siteet auttaneet ja normaali istuminenkin sattui. Mies oli onneksi pahimman ajan kotona ja piti huolen etten liian heikoksi päässyt :) Ton hempan laskun takia sut toivottavasti passitettiin jo rautakuurille (?). Mää oon ottanut tavaksi km:n jälkeen syödä rautaa niin kauan kun vuoto jatkuu..
Voimia :hug:

Voi miimii :hug:
Mulla ei sponttaania keskemenoa ole ollut, lääkkeellinen vain. Joka oli myös ihan kauhiaa, kumpa silloin olisinki tajunnut lähteä lääkäriin. Luulin et on ihan asian mukaista se olo ja se vuoto. Nyt hiukan viisaampana ja lääkäreiden kanssa juteltua toiseen lääkkeelliseen menen polille.
Valitettavasti siis minäki tipuin pois marraskuisista :'( Ja tänään on haettu ensimmäiset lääkkeet polilta ja maanantaina takaisin. Pelottaa ihan kauhiasti.
Tosi paljon voimia ja jaksamisia sulle, annetaan surulle aikaa. Mutta koitetaan pitää mieli virkeänä ja entistäkin vahvempanan kohti kesää!

Minnäi ja Myry tähtönen

muistan sut kun aika samoihin aikoihin tultiin marraskuihin halit :hug:

Tänään jatku supistelut ja sieltä tuli taas iso klöntti ja keskenmeno alko jo 9.4 !!
Mahasta ottaa vieläkin ja vähän lämpöä joten aavistelisin ehkä jotain tulehdusta (se tästä vielä puuttuu)

Joo vähän ihmetteli ne asiattomat kommentit, en tajua niitä jotka sanoo noin tylysti liekö käyttäytyykö samallalailla tosielämässä?

Rauta kuurilla mennään ja päivä päivältä vahvistutaan.

Minnäi kerro kuulumiset ja ole kipu herkkä eli jos tuntuu että kotona ei pärjää niin sitten vaadit hoitoa ja piste. voimia :heart:

mimii10: Jos yhtään semmonen olo, että tulehdus päällä, niin ehdottomasti tarkistuttaan että kaikki on ok! Hyvä jos olo muuten on paranemaan päin :hug:
Epäilen että noi ihmiset jotka suustaan kaikenlaista päästää, ei oo yhtään parempia tosielämässä.. täällä netissä on vaan niin helppoa sanoa mitä huvittaa, kun ei oo kukaan laittamassa naamatusten vastuuseen sanomisistaan.. ikävää, että tulevat mielipahaa ihmisille aiheuttamaan varsinkin kun näin ikävistä asioista kuin keskenmeno puhutaan.. :(

Onneksi tossa on vieressä gynet ja neuvolat, pääsin tarkistukseen ja vielä vuotaa kun kohtu ei ole kunnolla tyhjentynyt (menee kauemmin kun tuplat oli) tulehdusta ei ole mutta sano että aina saa tulla jos vähänki epäilyttää.

Tänään jaksoin jo siivoilla mitä ei varmaan ole tullut tehtyä oikeesti kuukauteen :ashamed:
Aika voittaa ja hää valmistelut on kohottanu mieltä, parisuhdekkin on parempi kun pitkään aikaan.

Jännä miten "vaikeatkin" asiat voivat yhdistää suhteen taas uudelle polulle.

mimii10: ihanan kuulosta neuvolaväkeä siellä, varmasti helpottaa mieltä kun ei tarvi itse pohtia että onko kaikki 'kunnossa'.. :) toipumiseen menee aina aikaa, älä oo liian ankara itelles siitä ettet ole saanut paljoa aikaan viime aikoina, kyllä ne siivoilut ja muut kerkee odottaa :) onnea häävalmisteluihin, kiva kuulla että miehen kanssakin menee paremmin :)

Hei!
Täällä eilinen tyhjennys takana. Suhteellisen hyvin meni (jos ny koko asiasta voi niin sanoa) Polilla olin koko sen ajan, kotona 7 aikaa laitot cytot ite ja klo 9 menin polille. Samaan aikaa alkoin sitten runsas vuoto klöntteineen jotka kesti sitten 7-8h. Lopussa alkoi jo jalat tuntua hyytelöltä ja kävellessä heikotti ja huimasi. Paareilla makasin. Mutta halusin sitetn kuiten lähteä kotiin lepäämään rauhassa. Ja aika pian se vuoto sitten hellittikin kotona.
Olo on vaan tosi voimaton ja heikko. Naama kalpea ja silmäymärykset mustat. JA HUOMENNA PITÄS MUKA OLLA TYÖKYKYNEN!!! |O

Voimia miimii sulleki, tarkasta ehottomasti tilanne jo vieläki vuotaa tai olet kipeä :hug:
Ja ihanaista häiden suunnittelu aikaa, toivonmukaan se tuo iloa teidän elämään ja saa ajatukset muualle ja tulevaisuuteen :heart:

Meillä kans muutosta tulossa, ens viikolla pakataan tavara muutetaan osakkeesta omaan omakotitaloon, tiedossa siis puuhaa riittää. Pintaremontti siellä siten odottaa...

Toivottavasti kesä saa taas meille ihmeitä aikaa :heart:

Minnäi, masu tyhjänä ikävöiden Myryä :heart:

Juu, kävin työpaikkalääkärilla ja kirjoitti loppuviikon saikkua. Kotona vasta katoin lappua niin se saakelin lääkäri oli kirjoittanut siihen suoraan syyksi keskenmeno!!!! |O Ois kyllä jonku sortin koodi riittäny!! Ja toisaalta eihän mulla enää se keskenmeno, vaan sen aiheuttaman jäkitila *arg*
Täällä on yritys hyvä 10 koittaa jaksaa, väliin menee jo ihan ok, mut sitten väliin hermot ei kestä, ja ei vaan jaksa mitään ja tuskastu, muuttolaatikot yms tuolla odottais..
Mä niin odotan sitä auringon paistetta tähän risukasaan..

Kiitos kovasti kuiten tsempeistä, kai tämä tunteiden vuoristorata pian rauhoittuu. Vastapainoksi kirjoittelen jo tuonne vauvakuumepuolelle, joskos parempaa mieltä sieltä sais :heart:

hyvää kuuluu, vuoto jatkuu runsaana mutta jaksan tehdä jo tavallisia askareita (elämä alkaa voittamaan) katoin et sä plussasit mua päivää ennen :ashamed:

Mä olen saanu vaan pelkällä kavereiden läsnäololla tukea ja turvaa, tuntuu ettei tää ole oikeesti niin kamalaa..

Hääjutut vie kyllä ajatukset ihan muualle ja hyvä niin :wave:

Ajattelin palata kuumepuolelle sitten syksyllä taas:)

Yhteistyössä