Rajua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lime

Vieras
Olen ollut mieheni kanssa jo ikuisuuden, vaikka ikää on vasta 33 v. Seksielämä on normaalia tavallista
( miten määrittelet normaalin ja tavallisen? )
seksiä, joka on ollut ihan tyydyttävää. Lapsia on yksi.
Viimeisten vuosien aikana fantasianani on ollut rajumpi seksi, luen sm-aiheisia tarinoita, surffailen sivuilla ja kiihotun nimenomaan siitä, että itse olen alistuvana osapuolena.
Minua kiinnostaa sitominen, piiskaus, alistuminen ylipäänsä, mistään hc:stä en niinkään ole kiinnostunut.
Mutta mitä tehdä, miestä ei kiinnosta lainkaan nämä jutut, ei millään muotoa. Olen asiasta keskustellut, pyytänytkin ja kertonut mieltymyksistäni. Ikävä asia on, että seksuaalisuuskin kehittyy iän mukana ja meillä tarpeet eivät nyt kohtaa toisiaan. Mitä voisin tehdä, muuta kuin lähteä yksin metsästämään Masteria salaiseksi rakastajakseni.
EN MYÖSKÄÄN HALUA mitään sepustuksia siitä, että suututtaisin miestäni niin, että pieksää meikäläisen ja saan ansioini mukaan, sellainen on perheväkivaltaa.
Molemminpuolinen hyväksyminen sm-leikkien lisäämisestä ns. tavalliseen seksiin on toinen asia.

Sama juttu. Itseäni kiinnostaa pikkusen rajut ja pervot jutut ja ukko haluu vaan sitä samaa vanhaa. Itse olen ratkaissut asian etsimällä seksikumppanin, jolta saan mitä haluan. Ikävä kyllä on pakko pettää, koska mieheni ei keskustelusta huolimatta halunnut tehdä samaa kuin minä.

Ootte työ akat aika epeleitä. Kun ottaa rajusti niin muija valittaa hellyyden puutetta ja kun hellii niin ei oo rajua. Perkele, pitääkö tässä jakautua kahtia. Nykynaiset kun ei saa keppiä koloonsa oikea-aikaisesti ja oikealla voimalla niin ainoa vaihtoehto on lähteä pettämään. Ootte työ kummaa väkeä.

Olisin valmis kokeilemaan, edellyttäen että passaan sinulle ihmisenä. Olen itsekkin varattu ja suksi tökkii samasta aiheesta. Olen itse 38v. Siis jos kiinostaa?

Lime,

Mitä enemmän tarinoita luet, sen voimakkaamaksi vietti kasvaa. Ja se, mikä riittää tänään, on huomenna jo liian kesyä.

Tarinat, elokuvat, nettikeskustelut. Hetkeksi irti tästä maailmasta. Fantasiaan, oman pään sisälle. Useille se riittää. Joksikin aikaa.

Mutta nettikirjoittelu on vain pakollinen välivaihe. Kaapista pitää päästä pois. Maslow oli täydelleen oikeassa; taiteilijan pitää saada tehdä taidetta.

Mutta pettää ei halua. Ei kumppaniaan eikä itseään. Eikä varsinkaan lastaan. Seksi vieraan kanssa ei käy.

Voiko kumppania muuttaa? Ehkä voi, mutta se vie aikaa. Happaman naaman katselu on inhottavaa, kun on juuri antanut palasen itsestään.

Onko muita vaihtoehtoja?

Mitä naisen pitää tehdä, jos hän haluaa tuntea köysien kiertyvän ympärilleen, tuntea piiskan leikittelevän ihollaan? Mitä sinä haluaisit tehdä?

saada kovikettakin ja oikein tehokasta.
Puhuin haluistani naisystavalleni ja han sanoi heti etta han kylla hoitelee sitomisen ja piiskaamisen. Kokeilimme asiaa ja mina ainakin sain hirmu orkut naisen kayttaessa vyoremmia pakaroillani ensi sidottuaan kateni sankyn paatyyn sellaisilla silkkinauhoilla.
Kiihdyin heti kun tunsin oloni olevan kontrolloitu vaikka siita olisin paassyt irtikin jos oikein olisin halunnut. Sain kuviteltua etta oli tositilanne ja ""perhosia"" oli vatsan alaosassa ja pimpsa kastui.
Kun remmi lajahteli pakaroilleni niin kirvely vain lisasi kiihtymistani ja noin 10-12 lapsayksen jalkeen sain ensimasen orkun enka edes muistanut etta miesta ei ollut mukana leikissa.
Pyysin viela lisaa remmia, koska ei se niin kipeaa siltikaan tehnyt , etteiko sita hyvin karsinyt. Viela muutamia sivalluksia lisaa ja orgasmit vaan seurasivat toisiaan.
Koskaan en ole miehen kanssa yhdynnassa kokenut mitaan niin ihanaa.
Myos ystavani sanoi kiihtyvansa suuresti antaessaan piiskaa. Han sitten masturboi siina ja sovimme etta tama uusitaan. Uusittu onkin aina noin parin viikon valein.

Tehkoon miehemme mita tykkaavat, me teemme mika mukavalta tuntuu ja silla hyva.

Sitä pitäisi miehesi antaa, tai ostaa sellainen näppäimistö jossa on ÄÄ-pilkut. Ja, jos pilkkujen nussinta ei lopu, niin remmillä sitten. Todella, on Suomen kielen häpäisemistä ja lukijoiden aliarvostamista tuollainen kirjoitustyyli.

Ei niin, ei ole pakko lukea, mutta suosittelisin ensin peruskoulua ja sitten vasta sexistä kirjoittamista.

Kirjoititpa kiehtovasti :)
Totta tuo, että mitä enemmän tuohon maailmaan tutustun, sitä ""normaalimmaksi"" se tavallaan muuttuu, tarkoitan sitä, etten hätkähdä mistään, mistä varmasti ystäväni olisivat kauhuissaan. Kirjoitit:"" Mitä naisen pitää tehdä, jos hän haluaa tuntea köysien kiertyvän ympärilleen, tuntea piiskan leikittelevän ihollaan? Mitä sinä haluaisit tehdä?""

Tuota juuri haluaisin kokea, köyden kiristystä, piiskan sipaisua, kenties höyhenen keveää kulkua pitkin selkää,
ihon punoitusta kurituksen jäljiltä ja lopuksi ihanaa nautintoa....

Olen löytänyt juuri tuollaisen miehen, miehen joka ottaa minut ja lujaa. En edes fantasioidessani enää ajattele muita kuin häntä. Hän osaa lukea minua ja luottamus on vahva. Pystyn antautumaan täysin hänen vietäväkseen. Estoja ei ole ja olen kokenut niin voimakkaita tunteita, että aikaisemmat kokemukset kalpenevat niiden vierellä. Ja saan myös hellyyttä. Pehmeitä suudelmia, hyväilyä, läheisyyttä... jos vain teen mitä mieheni pyytää :) Elämä on liian lyhyt vietettäväksi väärän ihmisen kanssa. En halua kannustaa sinua rikkomaan liittoasi ja perhettäsi mutta toisaalta en olisi itse tässä ellei edellinen rakkausssuhteeni olisi päättynyt. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan, ellei heittäydy mukaan.

Hei Lime, Ninni ja muut piiskaleikeistä kiinnostuneet. Tulkaa keskustelemaan aiheesta muiden samoin tuntevien kanssa alla olevalle saitille.

http://www.sunlimited .tk/home/

Lime etsii.

Köysileikkikaveria, rankaisevaa ratsupiiskaa. Sidettä silmillä, vahvaa kämmentä suun sulkijana. Otetta, josta ei pääse irti.

Armotonta mestaria, tajunnan halkaisijaa. Sykettä. Elämää.

Jos haluat vaihtaa ajatuksia, kirjoita: mark-us@suomi24.fi

Yhteistyössä