Rakas joulupukki *ehkä himppasen turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Rakas Joulupukki

Kuinkas hurisee Korvatunturilla?

Jos tänäkään vuonna et pysty toteuttamaan hartainta toivettani maailman rauhasta ja jokaisen maan velkasaldon muuttamisesta samansuuruiseksi tilin katteeksi, niin pyydän, että tuot jotain seuraavista (mikäli koko lista tuntuu muka liian haasteelliselta):

1) Kärsivällisyyttä

2) Pitkämielisyyttä

3) Stressinsietokykyä

4) Kärsivällisyyttä

5) Kykyä odottaa haluamiani asioita ilman ylimääräisiä hermoiluja

6) Parempia hermoja

7) Kärsivällisyyttä

8) Kykyä sietää stressiä ja muuttuvia tilanteita paremmin

9) Pitkämielisyyttä

10) Rakkautta (erityisesti sitä varten, että voisin tyynesti hymyillen ottaa vastaan kaikki vastoinkäymiset ja odottaa kaikki keskeneräiset asiat valmiiksi ilman turhaa pultinottoa)

Eipä minulla muuta tällä kertaa. Odotan jo aattoa kovin. Siis en tietenkään liikaa, sieltähän se ajallaan jolkottaa - eipähän sen vauhtia minun odottelullani nopeuteta pätkääkään.

Oikein hyvää ja työteliästä joulunalusaikaa sinulle ja Muorille!

Yst.terv.
Vippis

ps. Jos näyttää siltä, että et aio toiveitani toteuttaa, tai nämä asiat eivät kuulu tavallisiin varastotavaroihisi, voit toimittaa kirjeen eteenpäin esimerkiksi suoraan Jumalalle. Voit mun luvalla ruksata omas nimes ylite, ja lisätä tilalle sen et "Rakas Jumala". Plus et muokkaa se alotus, et "Kuinkas hurisee siellä ylhäällä?" Et riittää siinäki se Korvatunturin yli ruksaaminen.

pps. Ja siis kans toi "...ja Muorille" ruksaa yli jos uudelleenlähetät tän.

Viimeksi muokattu:
:D

Parahin Joulupukki!

Piti kysymäni, että onko siellä Korvatunturilla jo paljon lunta? Täällä on ihan hyvin, onneksi- joulu ilman lunta ei ole mitään.

Ajattelin minäkin pitkästä aikaa listata toiveitani, pitkään säästin sinua vaivalta ja kirjoitin kirjeen suoraan äidilleni aloittaen 'Hyvä Joulupukki! (Elikkä äitee)' ja pistin kirjeeni magneetilla jääkaapin oveen, mutta äidilläni on nykyisin niin paljon harrastuksia että hän ei ehkä ehdi. Ja saattahan äitini armas pitää minua toki hiukan liian vanhana näitä listoja kirjoittamaan. Lisäksi äiti on kieltäytynyt ostamasta aikuisille lapsilleen lahjoja ja aikoo lahjoa vain lapset. Viime vuonna hän vielä luki lapsiksi myös meidät, minun ja sisareni siis, koska olemmehan hänen lapsiaan aina, mutta nyt hän tarkensi termiään jättäen aikuisiksi kasvaneet omat lapsensa tämän ulkopuolelle.

En aio valehdella ja listata tähän kaikkea ylevää maailmanrauhasta, mutta mikäli asiaan voi vaikuttaa niin sitten.

Mutta toivoisin kovasti hyötykasvikuivuria, kuivasin yrttejä saunamme lauteilla ja mieheni heitti ne menemään vaivautumatta tiedustelemaan miksi lauteet olivat viheriän peitossa.

Miehelleni voisit näistä ylevistä toiveista tuoda kykyä ymmärtää ja kuulla minua paremmin.

Lapseni eivät tarvitse enää mitään, minä olen myös yrittäjä ja ajattelin että kevennän heidän osalta taakkaasi, pääset sitten joulusaunan lauteille muorisi kanssa hiukan aiemmin.

Paljon terveisiä kaikille sinne Pajakylään, toivoo Aamuäree.

Viimeksi muokattu:
Hyvä Joulupukki!
Tänä Jouluna toivon hartaimmin yhtä asiaa:
Että meidän perhe+veljeni pysyisimme terveinä jotta äiti voisi viettää Joulua kanssamme. Tiedän ettet äidin syöpää voi parantaa, mutta sytostaattihoidoista johtuvan immuunnipuutteen vuoksi meidän on oltava terveitä voidaksemme olla äidin seurassa.
p.s. Äidin imuri ei muuten ime enään mitään, langanpätkäkin piti viimeksi syöttää sille. Uudelle (tai vaikka käytetylle, mutta imukykyiselle)imurille olisi huutava tarve.

Yhteistyössä