Rakas koirani kuoli tänään! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiskuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niiskuneiti

Vieras
Ihana, rakas, kultainen koirani jouduttiin lopettamaan tänään vaikean sairauden takia... Koira kärsi kauheasti, kivut olivat varmasti hirveät ja enää ei ollut mitään tehtävissä kun jalatkin meni alta ja pissat sekä kakat tuli milloin sattui... :( Piti sitten tehdä hätäinen päätös pois nukuttamisesta koska kunto huononi yllättäen niin pahasti... ihan parissa päivässä koira huononi... Tänä aamuna koira oksenteli, pissasi sisälle, laskin ulos kakalle niin ulvoi vaan kivusta siellä, mies lähti hakemaan sisälle mutta koiraa ei löytynyt mistään. Etsi pihalta mutta vasta läheisen pellon toiselta laidalta metsän reunasta löysi koiramme makaamasta. Koira ei enää pystynyt nousemaan jaloilleen... :( Veimme eläinlääkäriin ja siellä koiramme nukkui ikiuneen. Ikävä on suunnaton! Olen itkenyt siitä asti niin että oksentelin jopa ja päähän sattuu suunnattomasti... en kestä tätä. En ymmärrä koska koiramme ei pitänyt kuolla tähän sairauteen. Huomenna olisi ollut eläinlääkäri jossa olisimme saaneet sellaisen lääkityksen joilla koiran olisi pitänyt parantua. :( Vaikea sairaus vei voiton... Itkettää... :(

Mä en vaan ymmärrä miksi näin kävi... Toiset koirat, joilla on ollut tämä sairaus ovat joko selvinneet tai kuolleet vasta vuosien päästä... ei siis mun koirat vaan ylipäätään. Mutta meidän rakas koira kuoli 2kk siitä kun oireet alkoi ja diagnoosi tehtiin. Totta on, että itse tehtiin päätös lopettamisesta mutta eläinlääkäri sanoi että koira ei olisi selvinnyt yön yli... miksi koira huononi niin nopeasti kun periaatteessa sairauteen ei pitäisi kuolla (ei ainakaan näin nopeasti). Meillä oli vasta alkulääkitys menossa, huomenna olisimme saaneet sen pitkäaikaisen vahvan lääkkeen... sitten kaikki olisi mennyt parempaan päin (näin ainakin uskon) mutta ei, sinne asti ei päästy... :(

otan osaa!!
minkä ikäinen koirasi oli? mikä rotu?

mun eka koira lopetettiin 16 vuotiaana,kun takajalat petti ja ei pidättänyt virtsaa.oli myös kasvaimia.
toinen kuoli 12 vuotiaana yllättäen aivoverenvuotoon.

kuin perheenjäsenen tai hyvän ystävän menettäisi!! niin kamalaa se on.
voimia sulle!!

Itse olin synnyttämässä poikaa niin koira kuoli sillä aikaa oli vasta ikää 6v eläinlääkäri löysi potkupallon kokoisen kasvaimen mahasta. Ennen kuin lähdin sairaalaan niin kävin koiran kanssa lenkillä ja muutenkin touhusin ja koirasta ei todellakaan huomannu että sairas. :(
*halaus*

Koiramme oli vasta 5-vuotias. :´( Aivan ihana luonteinen, tyttäremme suosikki (meillä 2 muutakin koiraa mutta tykkäsi tästä erityisesti) ja minullekin kaikista tärkein. Miltä mahtaa tuntua lapsen kuolema kun rakkaan lemmikin kuolema tuntuu maailmanlopulta... :´(

Se oltaisiin voitu kenties saada parannettua (paitsi jos olisi ollut vaikea myrkytys) mutta jonain päivänä lopetus olisi kuitenkin ollut ajankohtaista koska peruuttamattomia muutoksia koiran takapuoleen oli tapahtunut tuon perianaalifistelia sairauden takia. Koirallemme oli tullut hermovaurio takapuoleen, joten kakka ja pissa olisi aina mennyt alle, ei sellainen elämä olisi ollut muutenkaan elämisen arvoista. :(

ap:lle jaksamisia :(

On ikävä suuri ja loputon,mut sun onnesi yksin tärkeintä on. Nuku rauhassa pieni
koiraenkeli,joka siipiään maailmassa kokeili. lennä takaisin koirien maailmaan, sinne mistä meillekkin tulit aikoinaan..

Alkuperäinen kirjoittaja runo sulle:
ap:lle jaksamisia :(

On ikävä suuri ja loputon,mut sun onnesi yksin tärkeintä on. Nuku rauhassa pieni
koiraenkeli,joka siipiään maailmassa kokeili. lennä takaisin koirien maailmaan, sinne mistä meillekkin tulit aikoinaan..

Kiitokset ihanasta runosta!