Rakas vuosi 2008...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Rakas vuosi 2008

Rakas 2008. Kohta olet poissa. Enkä todellakaan aio itkeä perääsi senkin sika! En ikävöi mitään sinussa. Tai no . ehkä niitä ihania kevätpäiviäsi huhtikuussa, mutta nekin menivät ohi liian nopeasti. Sinun syytäsi!
Älä nyt loukkaannu, mutta olisit voinut olla parempikin vuosi - vähän samanlainen kuin exäni 2007. Olit aivan liian nopea ja nyt se kostautuu sinulle, kun elät enää vain hetken! Sait ansiosi mukaan ja nauran Sinulle selkäsi takana.
Oliko aivan pakko tehdä syksystä niin kamalan nöyryyttävä? Olisit voinut edes varoittaa että se menee pieleen! Mutta Sinä olit häijy ja annoit sen tulla. Olit ilkeä minulle 2008, ja nyt aiot vain häipyä sanomatta sanaakaan. Mutta minäpä olen vahva ja löydän jonkun toisen! Aivan - 2009 on varmasti paljon älykkäämpi kuin Sinä, vaikkei Hän annakaan minulle karkauspäivää helmikuussa.
En halua kuulostaa liian syyttävältä, sillä kyllähän minäkin tein väärin, kun pidin sinua itsestäänselvyytenä. Olin kai hiukan kiittämätön, enkä osannut arvostaa sitä syksyä, jolloin annoit minulle tilaisuuden muuttaa elämäni, mutta jätin sen käyttämättä.
Siitä keväästä vielä - se oli ihana. Kiitos! Se oli parasta Sinussa, mutta tiesin aina ettei se kestäisi pitkään. Sinä vain olet tuollainen 2008. Nopea ja uskoton ketku. Tiedän kyllä, ettet koskaan rakastanut minua, vaan enemmän sitä yhtä toista neitosta. Mutta en ole katkera 2008. Olen nyt rakastunut 2009:n ja Hän tulee vielä minun luokseni. Odotan Häntä.
Voimme siis erota ystävinä ja muistelen sinua aina välillä. Annan Sinulle anteeksi sen, ettet pystynyt sitoutumaan minuun - etkä kehenkään muuhunkaan tässä maailmassa. Lähdet pois ja tammikuussa en enää aio puhua kanssasi.
Vain ilotulitus taivaalla on merkki siitä, että poistut keskuudestamme. Kuin jäähyväissaattue. En tunne vielä vuotta 2009, mutta Hän lupasi antaa minulle ruotsinristeilyn! Kuulitko 2008? - Hän ON kiinnostavampi kuin sinä! Niin kulturelli!
Tämä voisi olla kuin mikä vain päivä. Mutta ei tämä ole. Aivan kohta lähdet yhtä nopeasti kuin tulitkin ja kaipaan Sinussa vain kevättä. Et vaivautunut edes olemaan mustasukkainen, kun kerroin löytäneeni uuden. Jos olisit alkanut itkeä, olisin voinut pitää vanhaa kalenteriani seinällä vielä viikon ja teeskennellä, että olet luonani, vaikka henkisesti olemme etäällä toisistamme.
En ole enää niin vihainen kuin kirjeeni alussa. Meillä ei ole enää kovin paljon aikaa ja tahdon olla nopea sanoissani. Minä tiedän ettet kaipaa minua. En minäkään Sinua, mutta olisit nyt jäänyt vielä loppiaiseen - olisi ollut niin romanttista, jos olisit vain karannut silloin. Nyt sain kuulla lähtöaikeistasi eräältä toiselta, kun et uskaltanut tulla kertomaan minulle.
Olisihan minun pitänyt katsoa kalenteriin, mutta kun MINULLA ON HUONO NÄKÖ! Mieti sitä, äläkä moiti minua huolimattomuudesta.
Emme siis olleetkaan luodut toisillemme. Sinä et ollut luotu kellekään - sinä olet niin sitoutumaton ja villi. 2009 on kuulemma uskollinen ja romanttinen - siis täydellinen vuosi minun makuuni!
Kohta, aivan kohta me eroamme ja minun äitini on iloinen kun häivyt ja lakkaat ahdistelemasta minua. Sinun takiasi sain masennuksen ja kärsin mielenterveysongelmista, mutta kuten mummo sanoo: "Kaikki paha on aina vain väliaikaista" Niin Sinäkin.

Siis. Älä muistele minua pahalla, vaan katoa.

Sinun: E. H.

Yhteistyössä