O
onnellinen surullinen
Vieras
Tiedän että olet onnessasi odottaessasi vauvaa... minäkin olisin jos olisin sinä... mutta en ole sinä, olen yksinäinen ja ajatusteni kanssa aivan yksin, niin tiedän että pääsisin helpommalla kun puhuisin kanssasi mutta kun se on niiin vaikeaa,,, olet iloinen raskudestasi ja niin minä niin haluaisin onesi jakaa voimavarani vaan ovat aivan lopussa... järjestän sydän itkien sinulle vauvakutsut ja kuuntelen sinun puheitasi odotuksesta ja kaikesta onnesta mitä koet. kaikki sinun ystäväsi osallistuvat juhlahumuun ja ovat onnesta soikeana sadessa osallistua vauvakutsuihisi.... olet minulle rakas ystävä ja siksi tämän teen sydämeni verta vuotaen.... niin todella minä en saa vauvaa... kaksi vuotta yrittänyt vauva saada ja pari viikkoa sitten lääkärini kertoi viimeisen niitin... meille ei vauvaa tule... ei nyt....eikä koskaan. ainoa haaveeni murskattiin... kotian itteni kasassa pitää siihen asti etttä saan vauvakutsusi järjestettyä ja sinä saat päivän olla kaiken huomion keskipiste. Pyydän jo tässä anteeksi että en jaksa enää sitten... oeln pahoillani etten jaksa... eikä voimavaroja enää ole.... viikon päästä kutsusi on pidetty ja minä paikalla olen hymyillen iloitsen kanssasi...... olet niin rakas... ja olen pahoillani ystäväni etten voi tätä asiaa sinulle sanoa... en voi tuhota sinun onneasi... ja haluan olla onnellinen sinun puolesta, mutta en jaksa... vaikka miten haluaisin.... rakastan sinua ystäväni....