Rakastaako entinen ukkoni mua vai onko mustasukkaisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina

Vieras
Mulla on uusi mies ja olin tämän entisen ukon kanssa tässä yhdessä välissä tapailimme/sekstailimme oli tarkoitus palata yhteen.
Ex mies sanoi et tykkää musta jne..nyt hän suuttui minulle kun olin nykyisen kanssa kahvilla huoltikalla jonne myös tää ex ukko tuli niin hän katseli todella vihaisesti mua ja nykystä ukkoa toisesta pöydästä pelkäsin hirveesti että se tekee jotain minulle.
Ex mies on yrittänyt 2 kertaa ajaa nykyisen ukkoni päälle autolla,käynyt tekeen ilkivaltaa mun ukkoni autoon ja ajelee meidän perässä kaupungilla ja kyttää vihaisesti.
Ex mies on töninyt mua monesti ja huutanut mulle olemme surullisia kun lapsemme kuoli.
Rakastan entistä ukkoani ja nykyisen kanssa ei olla puoleen vuoteen sekstattu.Mitähän tekisin?

Ohhoh, itse myönnät rakastavasi exääsi vaikka vaikuttaa hullulta stalkkerilta.
Voitko pistää nyksääsi välit poikki jos et nyksästä piittaa, näin säästät edes hänen henkensä.
Ehkä.

Rakastan ex ukkoa todella paljon ajattelen häntä koko ajan ja meillä on sellainen et ollaan toistemme kimpussa koko ajan halitaan ja pussaillaan en osaa olla jotenkin erossa hänestä ja hän ei minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Rakastan ex ukkoa todella paljon ajattelen häntä koko ajan ja meillä on sellainen et ollaan toistemme kimpussa koko ajan halitaan ja pussaillaan en osaa olla jotenkin erossa hänestä ja hän ei minusta.

Kuulostaa siltä et oot jo valintas tehny.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:

No olkaa yhdessä mutta älä sitten valita.

Yhteistyössä