rakastaako mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lukki

Vieras
sanoo rakastavansa ja haluavansa olla mun kanssa tosissaan..lauantaina sain nyrkinkokosen mustelman reiteen:/
kesällä viimeksi lyöny että jälki näky ja sillon lupas ettei enää koskaan tee niin
nuo 2 kertaa ei tosiaan ole ainoita

mä sanon sulle kokemuksesta nyt,ETTEI SE TUU TOIMIMAAN!älä anna tollasen jatkuu enää yhtään kertaa..mä vasta pääsin omasta painajaisesta tän kuun 16 päivä kun olin käräjillä sen lyömisistä.nyt oon löytäny rinnalleni miehen joka on turvallinen ja lasta odotetaan.älä hyvä ihminen ota riskiä tollasen kanssa!!!

Lähde pois.
Ihan oikeasti, vielä kun voit.

Jos ei nuo 2 kertaa ollet 2 ensimmäistä, niin eivät varmana myöskään 2 viimeistä.

Rakasta itseäsi sen verran ettet anna sen enää tapahtua.

Mä tiedän ihan kokemuksesta, että on hemmetin vaikeaa lähteä väkivaltaisesta suhteesta. Itse olin vuosia hakattavana, kuristettavana yms. Halusin uskoa anteeksipyyntöjä ja sitä, että mies parantaa tapansa. Aloin jopa uskomaan, että olen ansainnut sen mitä sain. Koulussa selittelin mustelmiani, milloin puutöistä tulleita jne. Kun vihdoin viimein lähdn, meni tosi pitkään, että itsekin ihmettelin, että todellakin lähdin. Päivääkään en ole lähtöäni katunut, koska tiedän, etten olis hengissä enää, jos olisin jäänyt siihen suhteeseen. Lähde, hyvä ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppis laiskana:
Mä tiedän ihan kokemuksesta, että on hemmetin vaikeaa lähteä väkivaltaisesta suhteesta. Itse olin vuosia hakattavana, kuristettavana yms. Halusin uskoa anteeksipyyntöjä ja sitä, että mies parantaa tapansa. Aloin jopa uskomaan, että olen ansainnut sen mitä sain. Koulussa selittelin mustelmiani, milloin puutöistä tulleita jne. Kun vihdoin viimein lähdn, meni tosi pitkään, että itsekin ihmettelin, että todellakin lähdin. Päivääkään en ole lähtöäni katunut, koska tiedän, etten olis hengissä enää, jos olisin jäänyt siihen suhteeseen. Lähde, hyvä ihminen.

Niin, en mäkään olis hengissä jos en olis viimesellä kerralla päässyt karkuun.
Enkä toivo sitä tilannetta kellekään.

Silläpä munkin neuvoni ap:lle oli, että HETI POIS tuosta suhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä aina pähkäilen jospa vika mussa..oon kieltämättä kiukkunen välillä ja osaan huutaa lujaa ja ilkeesti

sillä ei silti ole oikeutta lyödä sua, huolimatta siitä kuinka sä käyttäydyt.

Sä olet tyypillinen väkivallan uhri. Puolustelet lyöjää.

mullekkin sanoi poliisi että mulla olis ollu piakkoin pari metrii multaa päällä,ja kuulin sitte myöhemmin tän miehen tutuilta että oli puhunu että puukottaa viel jonain päivänä muakin..että silleen.Mutta joo,lapset ja sä nyt EDELLEEN pois sieltä!

Voi rakastaakkin, mutta kyllä rakkaus jää toiseksi tuollasessa tilanteessa
Ylä hyvä ihminen anna hakatta ittees, ota niskasta kiinni itseäsi
Ei se vika sinussa ole, ei huutaminen oikeuta lyömään. Vika on kyllä miehessäsi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä lapsia 2 on.ihmettelin vai kun en ollut maininnu lapsista että miten joku arvas
pahinta tässä että tuo 5v taisi la nähnä kun isä löi

Itsesi ja lapsien takia lähde pois. Me ei voida edes käsittää, kuinka ison arven jättää lapsen sieluun ja sydämeen, kun näkee että, isä, jonka pitäisi suojella häntä maailman pahuudelta, lyö ja satuttaa omaa äitiä. Lapsen turvallisuuden tunne romuttuu täysin.....

Yhteistyössä