T
Tytsy85
Vieras
Erosin 1.5 vuotta sitten poikaystävästäni jonka kanssa kerettiin asua yhessä melkein 2.5vuotta.
Suhteemme alkoi aika nopeasti tunsimme 2viikkoa ja hän muutti luokseni toiselta paikkakunnalta.
Olin hänen ensimmäinen tyttöystävä.
Syksyllä 2007 hän sitten jätti minut tavallaan aivan yllättäen,vaikka oli suhteemme silloin aika huonossa kunnossa mutta sille olisi minusta voinut tehdä jotain
koska minä en eroa halunnut mitä nyt joskus sillä uhkailin kun oli riitaa.
Nyt 1.5vuotta eron jälkeen kaipaan häntä vieläkin todella usein vaikka olen jo vuoden ollut uuden tosi ihanan miehen kanssa.
Nykyään exäni kohtelee minua kun minua ei olisi koskaan ollutkaan ei pidä itse enää yhteyttä jos otan häneen yhteyttä ja pyydän et oltaisiin ystäviä tulee sieltä vaan jotain epämäärästä asiaa.
Ja muutenkin hän on muuttunut todella paljon ei ole ollenkaan sama ihminen enää.
Miksi hän kohtelee minua näin. Vihaako vai ei enää vaan välitä...
Masentaa ajatella tollatavalla mutta ikävä häntä kohtaan kova
En saa vaan häntä mielestäni...
Suhteemme alkoi aika nopeasti tunsimme 2viikkoa ja hän muutti luokseni toiselta paikkakunnalta.
Olin hänen ensimmäinen tyttöystävä.
Syksyllä 2007 hän sitten jätti minut tavallaan aivan yllättäen,vaikka oli suhteemme silloin aika huonossa kunnossa mutta sille olisi minusta voinut tehdä jotain
koska minä en eroa halunnut mitä nyt joskus sillä uhkailin kun oli riitaa.
Nyt 1.5vuotta eron jälkeen kaipaan häntä vieläkin todella usein vaikka olen jo vuoden ollut uuden tosi ihanan miehen kanssa.
Nykyään exäni kohtelee minua kun minua ei olisi koskaan ollutkaan ei pidä itse enää yhteyttä jos otan häneen yhteyttä ja pyydän et oltaisiin ystäviä tulee sieltä vaan jotain epämäärästä asiaa.
Ja muutenkin hän on muuttunut todella paljon ei ole ollenkaan sama ihminen enää.
Miksi hän kohtelee minua näin. Vihaako vai ei enää vaan välitä...
Masentaa ajatella tollatavalla mutta ikävä häntä kohtaan kova
En saa vaan häntä mielestäni...