rakastatko sinä minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
välitätkö minusta?onko sinulla tunteita minua kohtaan?miksi olit tupakalla niin pitkään?soititko sinä jollekkin sieltä,kun se auto seurasi meitä?

alkaa jo pikku hiljaa rasittamaan mies,kun tunnin välein päivän aikana kyselee rakastanko.koskaan ei oma alotteisesti saa tunteita näyttää tai ei kerkeä,enkä enää jaksakkaan kun kyselee koko ajan.
jos ostan uusia vaatteita niin sitten alkaa kyttääminen muista miehistä ja ihmettelen missä välissä niitä ehtisi vokotella,kun lasten kanssa olen 24/7 kotona ja baarissakaan en käy.

kilahtelee milloin mistäkin mulle tai lapsille ja jos kauppaan lähtee niin vauhdilla pitää käydä ettei ala natisemaan.jos mies lähtee jossakin käymään niin monesti tulee kotiin ja alkaa huutamaan milloin mistäkin asiasta ja itse kotona olen ja olen hermostunut,kun ei tiedä mistä päin tuulee.

annan kyllä miehelle heti palautetta,jos se natisee jotakin,mutta tämä aiheuttaa sen että sitten tapellaan.miksi se ei voi olla vaan turpa kiinni?
olisi kiva sanoa toiselle että minä rakastan sinua ihan oikeasta rakkauden tunteesta eikä niin että toinen kyselee jatkuvasti.

Yhteistyössä