Rakastuin italialaiseen miljonääriin Firenzessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minna";22339915]Minulla on Sveitsin kansalaisuu, ex-mieheni on syntyjään firenzeläinen ja olemme aina asuneet Firenzessä. Miten ihmeessä minulla olisi Sveitsin kansalaisuus, jos asuisin Italiassa? Selittäkääpä se.
En ole koskaan ollut kirjoilla Italiassa.
Voisitte lopettaa älyttömän jankutuksen.[/QUOTE]

Älä jaksa.

[QUOTE="minna";22339915]Minulla on Sveitsin kansalaisuu, ex-mieheni on syntyjään firenzeläinen ja olemme aina asuneet Firenzessä. Miten ihmeessä minulla olisi Sveitsin kansalaisuus, jos asuisin Italiassa? Selittäkääpä se.
En ole koskaan ollut kirjoilla Italiassa.
Voisitte lopettaa älyttömän jankutuksen.[/QUOTE]
Okei, mä lähden tähän mukaan, koska se ESTA-jankkaus oli niin hauskaa. :D Eli mitäpä jos sitten vaikka ihan linkittäisit meille jonkun lähteen, jossa mainitaan Sveitsin Firenze? Sivistä meitä!

[QUOTE="vieras";22339928]Okei, mä lähden tähän mukaan, koska se ESTA-jankkaus oli niin hauskaa. :D Eli mitäpä jos sitten vaikka ihan linkittäisit meille jonkun lähteen, jossa mainitaan Sveitsin Firenze? Sivistä meitä![/QUOTE]

Jokainen voi itse googlettaa sen verran ja sivistyä ihan itse. Minulla ei ole tarvetta todistella että olen Sveitsin kansalainen ja asun Firenzessä.
Päänsärkyni on luonteeltaan erilainen ja johtuu paljon masentavammasta asiasta, särkyneestä sydämestä.

[QUOTE="minna";22339980]Jokainen voi itse googlettaa sen verran ja sivistyä ihan itse. Minulla ei ole tarvetta todistella että olen Sveitsin kansalainen ja asun Firenzessä.
Päänsärkyni on luonteeltaan erilainen ja johtuu paljon masentavammasta asiasta, särkyneestä sydämestä.[/QUOTE]

Sä ekassa viestissä väitit olevasi Sveitsissä, Firenzessä. Etkä sitä että olisit sveitsinkansalainen firenzessä. Nehän kaksi aivan eri asiaa.

Ihan pakko oli googlettaa Firenze, Sveitsi. Ei muuten löytynyt Firenzeä Sveitsistä. Vastaas nyt aloittaja että miten taloudellisesti sulle on mahdollista olla touko-syyskuussa Suomessa. Eivätkö lapsesi ole vielä koulussa? Miten pitkään olet asunut Sveitsissä?

Minäkin provosoidun :)

Wikitravelista googlettelin Sveitsin kaupungit (linkkiä en viitsi lisätä, sillä viesti menee silloin syynäykseen):

Basel
Bern
Davos
Geneve
Lausanne
Luzern
Neuchâtel
St. Moriz
Zermatt
Zürich

Ihan pakko oli googlettaa Firenze, Sveitsi. Ei muuten löytynyt Firenzeä Sveitsistä. Vastaas nyt aloittaja että miten taloudellisesti sulle on mahdollista olla touko-syyskuussa Suomessa. Eivätkö lapsesi ole vielä koulussa? Miten pitkään olet asunut Sveitsissä?

Olen yrittäjä, pystyn kesällä työskentelemään myös Suomesta käsin.
Eivät ole vielä koulussa.
Olen asunut Sveitsissä 18 vuotta.

Nyt voin sen verran myöntää, että emme tokikaan asu Firenzessä, vaan Zurichissä. Sekoitan aina nuo kaupungit kirjoitusasultaan keskenään.
Siis anteeksi, kotikaupunkini on siis Zurich, ei Firenze.

[QUOTE="minna";22340664]Nyt voin sen verran myöntää, että emme tokikaan asu Firenzessä, vaan Zurichissä. Sekoitan aina nuo kaupungit kirjoitusasultaan keskenään.
Siis anteeksi, kotikaupunkini on siis Zurich, ei Firenze.[/QUOTE]

HAHAHAHAA!!! No, onhan ne juu tosi lähellä toisiaan... Mitenkäs sitä yksinkertainen ihminen muistaisi 18 vuoden jälkeen missä sitä asuu, ei se nyt NIIN tarkkaa voi olla. Onhan molemmissa r ja i.

[QUOTE="minna";22340664]Nyt voin sen verran myöntää, että emme tokikaan asu Firenzessä, vaan Zurichissä. Sekoitan aina nuo kaupungit kirjoitusasultaan keskenään.

Mäkin aina puhun Malmösta vaikka asunkin Göteborgissa, ne kun kirjoitetaan kans niin samanlailla!

[QUOTE="minna";22340017]Mietihän sitä, jos olet sivistynyt.
Mieheni on sveitsiläinen, itselläni on Sveitsin kansalaisuus ja olemma aina asuneet Firenzessä.[/QUOTE]

Firenzen kaupunki sijaitsee Italiassa! Ei löydy googlesta sveitsistä sellasta. Missä päin sveitsiä asut?

Minna oikeasti älä suutu! Se on totta. Minulla on 4 lasta ja olen naimisissa toisen naisen kanssa, mutta en oikeasti edes rakasta häntä. En vain ole pystynyt kertomaan vielä hänelle, että haluan erota ja mitä kaikki ystävänikin sanoisivat? Koko Sveitsi saisi tietää jos eroaisin ja olisin kaikissa tyhmissä juorulehdissä.

PS. Lähetin poliisille nettivinkin varmuuden vuoksi.

Hahhah, tää on ihan huippu juttu. Siellä kartasta kattelee paikkakuntia, niin menee maat sekaisin.
Jatkahan vaan kirjoittelua tänne, "minna"

Muistan, kuinka Ricardio veti seipäänsä esiin ja upotin täyteläiset huuleni nupin ympärille. Rytmikkäästi imin tattia kuin Dysonin uusin XR-1 avaryyspölynimuri jonka sain lahjaksi herra Dysonin homo pojalta Andylta.

Yhteistyössä