Rakastuin serkkuuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Layla23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:
Alkuperäinen kirjoittaja misu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja ai naimisiin?:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis niinkuin mikä siinä nyt oli se paha juttu?

Ilmaisussasi on hämääviä yksityiskohtia, saisiko tuon faktoina, ilman tunneosuutta ja joenrantoja?

Niin, siis serkuksethan saavat mennä vaikka naimisiin, mitä se uskovainen sukulainen juttuun liittyy?

Milläs vuosisadalla sä elät? Mä oon kyllä käsittäny, että vain neljännet serkut saa mennä naimisiin. Muuten on liikaa samoja geenejä.

Minä tiedän moniakin serkkuja jotka ovat naimisissa, jotenka saavat he mennä, ihan täysserkut siis.
Näin on! Ota ihmeessä yhteyttä serkkuus ja katsokaa mitä tulee! :)

Soitin jo. Se on tulossa. Joskus tuossa iltapäivällä perillä. :D

Juu, ja elefantit on vaaleanpunasia ja ne lentää.

Jaqueline Briskin: Perijät

Tämä kirja kertoo varakkaiden amerikkalaisten sukutarinaa ja siinä serkukset menee naimisiin. Muistaakseni siinä on kohta "kukaan ei maininnut, kuinka läheistä sukua morsiuspari oli toisilleen".

Alkuperäinen kirjoittaja Rouvakirjailija (ap):
Oi kiitos. Itseäkin alkoi tämä tarina kiehtoa niin, etten halunnut lopettaa koko ketjua, vaan halusin itsekin nähdä mitä parille käy! :laugh:

On sitä selvästi ennenkin kirjoteltu!
Jatka tarinaa joku muu päivä, uppoaa taas mammoihin kuin kuuma veitsi voihin ! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rouvakirjailija (ap):
Oi kiitos. Itseäkin alkoi tämä tarina kiehtoa niin, etten halunnut lopettaa koko ketjua, vaan halusin itsekin nähdä mitä parille käy! :laugh:

Höh. No kiitti vaan. Pilasit mun uskottavuuden. Tää ei todellakaan ole mikää provo, vaan mun elämässä oikeasti tapahtuu. :'(
Mies soitti just bensa-asemalta. Vielä reilu 200km jäljellä ja sitten pääsen sen syliin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja hahahahaha:
:laugh: On sulla haukan katse!

No kai ton nyt heti hoksaa provoksi.
Jo nimimerkki Layla23 saa hymyn karehtimaan huulilla. B)

Mikä ihme tässä nimimerkissä naurattaa? Onhan täällä ihan mustanakin vastaavia nimimerkkejä (tyyliin Jenni22, Milla87). Minut sitten leimataan provoksi, kun en ole viitsiny tämmöselle juorupalstalle rekisteröityä. *puuh!*

Alkuperäinen kirjoittaja hahahahaha:
:laugh: On sulla haukan katse!

No kai ton nyt heti hoksaa provoksi.
Jo nimimerkki Layla23 saa hymyn karehtimaan huulilla. B)

Mikä ihme tässä nimimerkissä naurattaa? Onhan täällä ihan mustanakin vastaavia nimimerkkejä (tyyliin Jenni22, Milla87). Minut sitten leimataan provoksi, kun en ole viitsiny tämmöselle juorupalstalle rekisteröityä. *puuh!*

Lopeta ajoissa, menee muuten pilalle koko hauskuus!

Mädätkää omassa läjässänne! Tämä oli kolmas ja viimeinen kerta kun tälle palstalle erehdyn! Onko niin vaikea tajuta, että tällaista voi oikeasti tapahtua???!! en anna teidän pilata hyvää fiilsitäni. Lähden nyt leikkimään lasteni kanssa puistoon ja odotan innolla, että mies pääsee perille!

Mädätkää omassa läjässänne! Tämä oli kolmas ja viimeinen kerta kun tälle palstalle erehdyn! Onko niin vaikea tajuta, että tällaista voi oikeasti tapahtua???!! en anna teidän pilata hyvää fiilsitäni. Lähden nyt leikkimään lasteni kanssa puistoon ja odotan innolla, että mies pääsee perille!

Ei muuta ku mukavia leikki-ja lemmenhetkiä :D

e060.gif

e060.gif

Tämä kuuhullu taitaa olla vähän kade kun näin innokkaasti mustamaalaa! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Eikö ole ihan turha huutaa ja hihkia tuota provoa joka väliin. Voi olla että tämä on provo...tai sitten ei. Ärsyttää aina noi provohuutelut.

Ärsyttää ja ärsyttää, sulla taitaa hormoonit vaan käydä ylikierroksilla raskauden takia.
Selvä hupaisa tarinahan toi oli, ja ihan hyvin väritetty (jokirannat, uskovainen kaapin muotonen veli jne), mutta ei se nyt neroutta vaadi että sen haistaa "väärennökseksi". :xmas:

En minä ainakaan itse jaksaisi moista tänne tarinoida ellei olisi oikea juttu kyseessä. Tiedä nyt sitten oliko tarina tosi vai keksitty, mutta sattuuhan vastaavaa kyllä oikeassa elämässäkin. Tuttavapiiristäkin kokemusta löytyy vastaavanlaisesta tilanteesta.

totuus on joskus tarua ihmeellisempää. kyllä se rakkaus vie jalat alta, ja se on sellaista ettei sitä ulkopuolinen kauaa jaksais katsoa. eikö kukaan enää muista millaista on olla rakastunut???
mun suuri rakkaus kirjoitti mulle runoja. laueskeli ja soitti ihania hullunhöpsiä puheluita. jokainen tapaaminen oli kuin rakkausnäytelmä. elettiin pilvissä ja nähtiin vain toisemme. sitä oli niin onnellinen eikä tiennyt mitenpäin olisi ollut. ja kenelle iloaan jakanut.
jokaiseen tapaamiseen valmistauduin kuin ensitreffeille. voi niitä aikoja. itsekkin kun puhun tuosta ajasta tai muistelen sitä, niin tuntuu että oliko se edes tottakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Tarkkasilmäinen:
Mädätkää

e060.gif

Tämä kuuhullu taitaa olla vähän kade kun näin innokkaasti mustamaalaa! ;)

Oliko sulla enkku 4?

A lunatic (colloquially: "loony") is commonly used term for a person who is mentally ill, dangerous, foolish or unpredictable, a condition once called lunacy.

The word is borrowed from Latin "lunaticus", which gains its stem from "luna" for moon, which denotes the traditional link made in folklore between madness and the phases of the moon. This probably refers to the symptoms of cyclic mood disorders such as bipolar disorder or cyclothymia, the symptoms of which may also go through phases. As yet there is little evidence for any causal link between phases of the moon and the progression of mood disorder symptoms.

Enkku hyvä 8, parantunut vielä koulujen jälkeen. tuon tekstinkin ymmärsin ihan täysin. Yritin olla leikkisä nimestäsi, mutta voin sinua "mielisairaaksikin" tituleerata jos se tekee sinut onnelliseksi!

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Eikö ole ihan turha huutaa ja hihkia tuota provoa joka väliin. Voi olla että tämä on provo...tai sitten ei. Ärsyttää aina noi provohuutelut.

Ärsyttää ja ärsyttää, sulla taitaa hormoonit vaan käydä ylikierroksilla raskauden takia.
Selvä hupaisa tarinahan toi oli, ja ihan hyvin väritetty (jokirannat, uskovainen kaapin muotonen veli jne), mutta ei se nyt neroutta vaadi että sen haistaa "väärennökseksi". :xmas:

Haa, vedit raskauskortin esiin, epäreilua!! :D
...ei vaan oikeesti, mä olen muutaman kerran saanut niskaani muutaman harmaan provohuutajan, kun ole kertonut juttua omasta elämästäni, ja arvaa ottiko päähän!

Yhteistyössä