Rakastuin serkkuuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Layla23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :o):
Hei,
nythän on kesälomien aika ja rakastunut mies ajaa hyvinkin nopeesti, vaikka halki Suomen ;o)

Aivan. Tosin lomaa on vain 2vk, koska otti puolet rahana. Harkinnassa on, miten jatketaan. Ikävähän se tulee, jos kaukosuhteeksi joudutaan laittamaan, mutta onhan se irtisanomisaikakin olemassa, kun loparit ottaa. Tosin, samalla firmalla on toimipiste myös täällä. Onnistuisikohan vaan vaihtaa paikkakuntaa, muttei työtä. hmm...

Tuohon serkussuhteeseen en ota kantaa, mutta eikös teillä ole aika nopea (turhankin) etenemistahti?! :o Jos parin vaakamambokerran jälkeen olette jo miettineet yhteistä asuntoa ja lasta jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Tuohon serkussuhteeseen en ota kantaa, mutta eikös teillä ole aika nopea (turhankin) etenemistahti?! :o Jos parin vaakamambokerran jälkeen olette jo miettineet yhteistä asuntoa ja lasta jne jne.

No kun natsaa niin natsaa. :D

Ei me kyllä ihan vakavan vakavasti suunnitella mitään, kunhan pohdiskellaan vaihtoehtoja. Tämä ketjukin on herättänyt runsaasti ajatuksia. Voip olla, että mies eka ottaa oman asunnon täältä ja katotaan sitten, että jos kummiskin tulee täällä meillä vietettyä enin aika niin mitä sitä turhaa kahta vuokraa makselemaan.

Voi mahoton, mullon maha ihan sekasin kun jännitän sitä porukoille menoa...

Hahaa, minäpäs tiedän, kuka musta täällä kirjoittaa juuri tällä tavalla! Aivan varmasti on provo! Tämä mimmi tykkään kirjottaa just tällasia pitkiä stooreja silloinkin ku provoaa! :laugh:

menee miten menee se vanhempies tapaaminen, jos hyväksyvät niin jes ja jos ei, harmi, mutta ei kai sekään loppujen lopuksi maailmaa kaada jos itse tiedät mitä haluat.

kaikkee hyvää teille! :D :flower:

Hei

En jaksanut lukea koko ketjuu mutta sun ekan viestin perusteella haluun rohkaista et on meitä muitaki! Mulla oli samanlainen juttu pikkuserkun kaa vuosia sitten joka meni lopulta möknään ahdasmielisyyden vuoksi. Elä anna sen sukulaisuuden häiritä jos todella välität!

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!

ehkäpä puhelimen PUHELINLUETTELOSTA :whistle: ainaki mun nokiassa lukee että luettelo.... joillain lukee sitte että osoitekirja

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!

ehkäpä puhelimen PUHELINLUETTELOSTA :whistle: ainaki mun nokiassa lukee että luettelo.... joillain lukee sitte että osoitekirja

Aivan. Nokiahan mulla. Joillain taas sisälukutaito hukassa...

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
lapsena olinkin pariin serkkuuni ihastunut. olihan mullakin muutama vuosi sitten eritäin mukavaa serkkuni kanssa ja kumpiki ollaan sentään aikuisia ihmisia, perheelliiäkin, mutta ikinä ei tullut mieleen mennä hänne kansa sänkyyn. hän kävi samalla mökillä missä minä oln, ilman naisytäväänsä ja otetiin parit oluset ja muisteltiin vanhoja, naurettiin kaikille hassuille jutuille mitä laspena te´htiin, mutta suutelu tai sänkyyn meno ei käynyt mielessäkään. minä en tykkäisi jos omat lapseni menisivät serkkunsa kanssa naimisiin, vaikka serkkuihin ei hyvät välit olekaan ( olen myös huomannut, että tyttöni on vähän ihastunut pari vuotta vanhempaan serkuuunsa, mutta toki se on lapselle sallitua, ihastuminen, mutta ei serkun kanssa tehdä mitään muuta, voi olla hyvä kaveri, kaverin kansa ei mennä sänkyyn)

väitän edelleenkin että siskoni vanhimman lapsen sairaus johtuu siitä että on tehnyt lapsen liian läheisen sukulaisen kanssa. serkun serkku oli tämä mies.
ja siinä suvussa ollut sairaus, oliko se se miehen mummon siskolla sama sairaus, joka on nyt sitten hänen tyttärellän.
minä ainakin häpeäsiin ja syyttäsiiasna itseäni jos tietäisin menneeni serkun kanssa naimisiin.

hei hernis, serkun serkku ei ole kovinkaan läheinen sukulainen...
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:

:D ja onnea teille :flower:

mutta mitäs jos soittaisit kuitenkin esim. äidillesi ennenkuin menette sinne ja vähän pohjustaisit asiaa? ettei tule kun salama kirkkaalta taivaalta kun sinne menette.

"Kädet täristen hain sen numeron puhelimen luettelosta. "
Ai sori, luin että puhelinluettelosta...

Justhan mä korjasin... sisälukutaidolla ja mun silmän karsastuksesta johtuvalla "kirjainten piiloon menemisellä" ei ole mitään tekemistä keskenään...

Justhan mä korjasin... sisälukutaidolla ja mun silmän karsastuksesta johtuvalla "kirjainten piiloon menemisellä" ei ole mitään tekemistä keskenään...

okei... vähän vaikeeta tietää että kuka vieras mitäkin kirjottaa kun kaikilla nikkinä vieras... sorry.

okei... vähän vaikeeta tietää että kuka vieras mitäkin kirjottaa kun kaikilla nikkinä vieras... sorry.
Juuh, ei mitään. Tää vaan on niin raivostuttava vaiva ja aina mokaan sen takia... Niin ja en vaan oo keksiny nikkiikään...

Varaudu siihen, että vanhempasi voivat järkyttyä aluksi, saattavat jopa hermostua ja suuttuakin, varsinkin isäsi jonka siskon poika on kyseessä. Ensijärkytyksestä toivuttuaan ja asiaa sulateltuaan saattavat sitten jo hyväksyäkin teidän jutun.
Toivottavasti vierailu sujuu leppoisissa merkeissä.

En jaksanut lukea koko ketjua, mut sellasen pointin haluisin sanoa ettei ole ihan viisasta ainakaan hankkia lapsia oman serkkunsa kanssa. Tuttavani vanhemmat ovat serkuksia keksenään, ja tämä tuttavani on kärsinyt vakavista terveysongelmista koko ikänsä! Ja siis on nyt nelikymppinen ja on vakava keuhkosairaus yms sellasta, että on välillä taistellut jopa hengestään. Ja siis terveysongelmat johtuu siitä kun serkukset on hankkinut lapsia ja siitä seuranneista geneettisistä ongelmista. Ja ongelmat jatkuu niinkin pitkälle, että tämän tuttavani lapsellakin on paljon terveysongelmia. Eli kannattaa todella miettiä, että onko tervettä serkuksen kanssa olla tollasissa väleissä? Voihan välit muuten olla läheiset ja lämpimät, mutta ei intiimit.

Älkää nyt ymmärtäkö tätä väärin, älkääkä vetäkö hernettä nenään, vaikka tavallaan tässä vertaankin ihmistä koiraan, mutta..

Koiran jalostuksessakin sukusiittoisuus%:tit katsotaan hyvin tarkasti juuri siitä syystä, että sukusiitoksissa niin hyvät kuin huonotkin ominaisuudet vahvistuvat. Siitä syystä sielläkään ei kovin suuria prosentteja suosita.

Luulisi ihmisillä olevan sama juttu.

Yhteistyössä