O
:o)
Vieras
Hei,
nythän on kesälomien aika ja rakastunut mies ajaa hyvinkin nopeesti, vaikka halki Suomen ;o)
nythän on kesälomien aika ja rakastunut mies ajaa hyvinkin nopeesti, vaikka halki Suomen ;o)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :o):Hei,
Alkuperäinen kirjoittaja juups:Tuohon serkussuhteeseen en ota kantaa, mutta eikös teillä ole aika nopea (turhankin) etenemistahti?!Jos parin vaakamambokerran jälkeen olette jo miettineet yhteistä asuntoa ja lasta jne jne.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:mulle on ihan sama mitä ap tekee .
mutta kait kohta joku laittaa alotuksen että "rakastuin susikoiraani" |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
"Kädet täristen hain sen numeron puhelimen luettelosta. "Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
Nonii, nyt jäi kiinni!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
ehkäpä puhelimen PUHELINLUETTELOSTAainaki mun nokiassa lukee että luettelo.... joillain lukee sitte että osoitekirja
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:lapsena olinkin pariin serkkuuni ihastunut. olihan mullakin muutama vuosi sitten eritäin mukavaa serkkuni kanssa ja kumpiki ollaan sentään aikuisia ihmisia, perheelliiäkin, mutta ikinä ei tullut mieleen mennä hänne kansa sänkyyn. hän kävi samalla mökillä missä minä oln, ilman naisytäväänsä ja otetiin parit oluset ja muisteltiin vanhoja, naurettiin kaikille hassuille jutuille mitä laspena te´htiin, mutta suutelu tai sänkyyn meno ei käynyt mielessäkään. minä en tykkäisi jos omat lapseni menisivät serkkunsa kanssa naimisiin, vaikka serkkuihin ei hyvät välit olekaan ( olen myös huomannut, että tyttöni on vähän ihastunut pari vuotta vanhempaan serkuuunsa, mutta toki se on lapselle sallitua, ihastuminen, mutta ei serkun kanssa tehdä mitään muuta, voi olla hyvä kaveri, kaverin kansa ei mennä sänkyyn)
väitän edelleenkin että siskoni vanhimman lapsen sairaus johtuu siitä että on tehnyt lapsen liian läheisen sukulaisen kanssa. serkun serkku oli tämä mies.
ja siinä suvussa ollut sairaus, oliko se se miehen mummon siskolla sama sairaus, joka on nyt sitten hänen tyttärellän.
minä ainakin häpeäsiin ja syyttäsiiasna itseäni jos tietäisin menneeni serkun kanssa naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
ehkäpä puhelimen PUHELINLUETTELOSTAainaki mun nokiassa lukee että luettelo.... joillain lukee sitte että osoitekirja
Aivan. Nokiahan mulla. Joillain taas sisälukutaito hukassa...
"Kädet täristen hain sen numeron puhelimen luettelosta. "Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Kädet täristen hain sen numeron puhelimen luettelosta. "Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
Ai sori, luin että puhelinluettelosta...
Justhan mä korjasin... sisälukutaidolla ja mun silmän karsastuksesta johtuvalla "kirjainten piiloon menemisellä" ei ole mitään tekemistä keskenään...
Juuh, ei mitään. Tää vaan on niin raivostuttava vaiva ja aina mokaan sen takia... Niin ja en vaan oo keksiny nikkiikään...Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Kädet täristen hain sen numeron puhelimen luettelosta. "Alkuperäinen kirjoittaja Layla23:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi etsit numeron puhelinluettelosta kerta hän on sulle viestitellyt ja soittanut? PROVO!!!
Ai sori, luin että puhelinluettelosta...
Justhan mä korjasin... sisälukutaidolla ja mun silmän karsastuksesta johtuvalla "kirjainten piiloon menemisellä" ei ole mitään tekemistä keskenään...
okei... vähän vaikeeta tietää että kuka vieras mitäkin kirjottaa kun kaikilla nikkinä vieras... sorry.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:jokohan tää satutunti alkais riittämään |O