Rakastuin varattuun naiseen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oltiin ystäviä. Sitte se iski ku salama kirkkaalta taivaalta.. Ihan yllättäen. Mä en voi nähdä häntä kuten ennen, ku kuulen hänen äänen puhelimessa, menen aivan sanattomaksi. Tää nainen vain saa mussa aikaan jotain, mitä kukaan muu ei ole koskaan saanut.

Hän on rehellinen, ihana, avoin ja sympaattinen. Tosi tempperamenttinen ja äkkipikanen, mutta taivaallisen ihana juuri sellaisena. Kuullostaa varmaan hassulta kuunnella tällaista miehen suusta. Mutta mä oon ku sulaa vahaa sen naisen edessä.

Hän tietää tunteistani, kerroin kuinka paljon hänet haluaisin, että hakisin vaikka kuun ja tähdet taivaalta jos hän vain antaisi. Hänkään ei pidä minua pahana. Sanoi vain, että jos olisi vapailla markkinoilla, niin olisi minun. Mutta ei halua riskeerata nykyistä suhdettaan, ja rakastaa kihlattuaan.

Haluan hänet silti. En voi olla ilman häntä. Päivät, viikot, kuukaudet, menee aamusta iltaan häntä miettien. Mä olen mies, kaveri porukassa kovakin äijä, mutta tän naisen edessä sulaa vahaa.

Hänen nykyinen suhteensa ei ole ruusuinen, hän on onnellinen, mutta riitoja on paljon ne ovat pahoja, kun niitä tulee.

Neuvokaa, mitä teen? En halua painostaa.. Ainut mitä haluan, on hän.

Tiedän ettei ole reilua naista kohtaan. Mutta en vain voi itselleni mitään. Haluan hänet. Tiedän, että jos hän eroaisi, niin meistä tulisi jotain. Ja saisin heidän liittonsa tuhottua. Mutta tuo nainen on minulle niin tärkeä, ja hänellä on niin suuri osa sydäntäni, etten ikinä voisi satuttaa häntä sillätavalla. Hän sanoi minua lohduttaakseen: "Eihän sitä tiedä, jos elämä niin kauniisti joskus suo, että olisin sinun. En ole kuitenkaan tästä liitosta valamis luopumaan, ennenkuin tiedän että olen kaikkeni sen eteen tehnyt."

Et rakasta häntä, jos toivot hänelle ongelmia.

Peesi tälle.

Huomaatko kuinka itsekkäästi ajattelet ja kirjoitat?:
"Mä en voi nähdä häntä kuten ennen. Haluan hänet silti. En voi olla ilman häntä. Haluan hänet. tuo nainen on minulle niin tärkeä ja hänellä on niin suuri osa sydäntäni...jne.. "

Ei tuo kuulosta rakkaudelta vaan pieneltä pakkomielteeltä.
Jos jotain on kerran päättänyt haluta, se on vain saatava hinnalla millä hyvänsä.

Ota askel taaksepäin, mieti omia motiivejasi ja tunteitasi.

Ja anna naisen olla.

Yhteistyössä