Rakastunut Petturimieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petturinainen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petturinainen..

Vieras
Tapasin netissä miehen, joka oli alusta saakka oikea unelmien mies. Mies kertoi etsivänsä unelmanaistaan vakituiseen salaiseen suhteeseen. Miehellä on vaimo ja lapsia. Itse olen myös varattu ja menin pettämään miestäni tämän nettimiehen kanssa. Tiedän, että miehellä on ollut vaikka kuinka paljon salaisia suhteita vuosien varrella. Ongelma on se, että nyt olen korviani myöten rakastunut tähän mieheen. Mutta, en ole miehen ainoa salainen ja se tuottaa sydänsurua. Voi äly, miten nämä ihmissuhdeasiat voi olla näin vaikeita????

Alkuperäinen kirjoittaja Petturinainen..:
Tapasin netissä miehen, joka oli alusta saakka oikea unelmien mies. Mies kertoi etsivänsä unelmanaistaan vakituiseen salaiseen suhteeseen. Miehellä on vaimo ja lapsia. Itse olen myös varattu ja menin pettämään miestäni tämän nettimiehen kanssa. Tiedän, että miehellä on ollut vaikka kuinka paljon salaisia suhteita vuosien varrella. Ongelma on se, että nyt olen korviani myöten rakastunut tähän mieheen. Mutta, en ole miehen ainoa salainen ja se tuottaa sydänsurua. Voi äly, miten nämä ihmissuhdeasiat voi olla näin vaikeita????

No olipas provo, taas

Kuuluuko unelmamiehesi määritelmään se, että hän on myös pettäjä? Minun unelmamieheni ei petä, vaan on uskollinen. Mietipä itse haluaisitko tuollaisen kiiltokuvapojun, jota kelpaisi esitellä, mutta johon et voisi luottaa, että onko hän työmatkalla vai "työmatkalla"? Luottamus on parisuhteen kulmakivi, jota ilman suhteessa ei voi olla onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Petturinainen..:

No, tiedoksesi, että nettimiehesi jäi vaimolleen kiinni salasuhteistaan. Ja vaimo sai selville jopa miehen panoalustojen nimet, ja seuraavaksi vaimo soittaa noiden panoalustanaisten miehille ja kertoo niille, mitä niiden vaimot puuhaa.