Rakastunut pomo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkkä ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkkä ihminen

Vieras
Eli mun 5 vuotta vanhempi pomoni on rakastunut muhun. näin hän sen sanoi viimeksi meidän työporukan mökkijuhlissa. viestittelee mulle usein ihan muuten vaan, on todella mukava, puolustaa mua, on tosi ystävä.
Mä en oo tarkotuksella ainakaan antanut mitään suuntaa antavaa, enkä haluakkaan, mutta en raaski mitään sanoakkaan hänelle pahasti.
Oon naimisissa ja kaksi lasta ja oon miehelleni kertonut pomostani ja hän asiallisesti ymmärtää sen että voihan toiseen rakastua. harmittaa pomoni käytös, koska pahaa en hänelle halua, mutta miten saan hänet ymmärtämään että turhaan mua kattelee. vai pitääkö ottaa lopputili?

Se on varmaan lähinnä ihastunut tai kaipaa jännitystä elämäänsä tai vähän seksiä ja säpinää. Musta rakastuminen on jotain ihan muuta.

Ei tarvi ottaa lopputiliä, mutta voit "raaskia" sanoa sille, että et ole kiinnostunut hänen ehdotuksistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
mitä rakastuminen on?

Vaikeapa sitä on sanoa, missä se raja menee, mutta musta vaan nykyään niin herkästi hoetaan miten rakastaa toista vaikka hädin tuskin tuntee.

Jos ei mitään suhdetta ole, eikä läheisyyttä, niin musta silloin lähinnä voi olla ihastunut toiseen. Kaipa se rakastuminen liittyy siihen vaiheeseen, kun ihastuminen alkaa muuttua rakkaudeksi. Eli jo jotain syvempää tunnetilaa on mukana, välittämistä toisesta ihmisestä eikä vaan ihastumista toisen ulkoisiin ominaisuuksiin esim.

Jos ei ala sinua häiritsemään käytöksellään niin mikäpäs siinä. Pomon suosiossa on kiva olla. Napsahtelee palkankorotukset yms. kivasti silloin tällöin. Jos alkaa ahdistelemaan, niin sano asialle stoppi heti ja selvästi.

Sinä et ole kiinnostunut, mutta pomosi on rakastunut. Hmm... Kun pomosi ymmärtää, ettei toivoa ole, voi ennen niin mukava, sympaattinen ja kannustava pomosi muuttua edellisten adjektiivien vastakohdaksi.
Minusta pomosi vaikuttaa kyllä harvinaisen idiootilta. Olisi pitänyt koko työyhteisön edun vuoksi tunteensa omana tietonaan. Meidän konsernissamme esimies saa potkut, jos touhuilee alaistensa kanssa. Mitenkähän teillä?