A
"aapee"
Vieras
Hyvä ja läheinen ystäväni on muhun rakastunut, mitä teen? On ilmeisesti ollut jo pitkään, oon välillä pikkuisen ihmetellyt että miten se onkin kuunnellut esim. mun neuvoja niin ihmeen tarkasti, nyt tajusin jotenkin kerralla, että se on melkein koko elämänsä järjestänyt tavallaan mielyttääkseen mua. Pari viikkoa sitten tunnusti tunteensa, ja nyt en tiedä mitä tehdä. Hän ei kiinnosta minua parisuhteen tasolla ollenkaan, mutta ystävänä rakastan häntä kovasti. Tiedän että sen täytyy olla tuskastuttavaa, mutta toisaalta hän edelleen haluaa olla ystäväni ja toivoisi että kaikki olisi kuten ennen paljastuksensa tekemistä...
En halua luopua hänestä, mutta en myöskään halua hänen tuhlaavan elämäänsä minuun... Tiedän myös ystävyytemme olevan hänelle tärkeä asia... pääseekö näistä tilanteista joskus yli?
Täällä uskin on hirveästi miehiä omalla kokemuspohjallaan antamassa neuvoja, mutta ehkä joku nainenkin on joskus kokenut saman?
En halua luopua hänestä, mutta en myöskään halua hänen tuhlaavan elämäänsä minuun... Tiedän myös ystävyytemme olevan hänelle tärkeä asia... pääseekö näistä tilanteista joskus yli?
Täällä uskin on hirveästi miehiä omalla kokemuspohjallaan antamassa neuvoja, mutta ehkä joku nainenkin on joskus kokenut saman?