V
"vieras"
Vieras
Ei tuohon otsikkoon tarvitsisi kyllä enää edes lisätä mitään, sillä se kertoo jo kaiken olennaisen, se on jo itsessään täysi helvetti.
Olla pompottelun kohteena: välillä hän tahtoo minut, mutta tietysti valitsee aina lopulta oman naisensa.
Tuntea itsensä niin mitättömäksi, hylätyksi, hyväksikäytetyksi.
Kuulla enemmän valheita kuin sielu kykenee edes rekisteröimään.
Uskoa päivä toisensa jälkeen muutokseen - turhaan.
Luulla olevansa erityinen, ja aina pettyä.
Mutta entä kun sydän ei pysty tuntemaan muuta kuin rakkautta, entä kun ei pysty pysymään lujana? Entä kun tunteitaan ei pysty vain deletoimaan, eikä niitä voi määräillä?
Mitä helvettiä mä teen? En osaa sanoa "ei". Odotan ja vain odotan, että tapahtuisi sittenkin se ihme, se, että minä ja tuo varattu mies olisimme vielä joskus yhtä, ihan kahdestaan. Niin kuin hän minulle lupaa.
Olla pompottelun kohteena: välillä hän tahtoo minut, mutta tietysti valitsee aina lopulta oman naisensa.
Tuntea itsensä niin mitättömäksi, hylätyksi, hyväksikäytetyksi.
Kuulla enemmän valheita kuin sielu kykenee edes rekisteröimään.
Uskoa päivä toisensa jälkeen muutokseen - turhaan.
Luulla olevansa erityinen, ja aina pettyä.
Mutta entä kun sydän ei pysty tuntemaan muuta kuin rakkautta, entä kun ei pysty pysymään lujana? Entä kun tunteitaan ei pysty vain deletoimaan, eikä niitä voi määräillä?
Mitä helvettiä mä teen? En osaa sanoa "ei". Odotan ja vain odotan, että tapahtuisi sittenkin se ihme, se, että minä ja tuo varattu mies olisimme vielä joskus yhtä, ihan kahdestaan. Niin kuin hän minulle lupaa.