Rakennekynsistä kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa kokeileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekaa kertaa kokeileva

Vieras
Hei te joilla rakennekynnet on jo ollut. Kertoisitteko että

-pysyykö kynnet hyvin?
-laitatteko kumihanskat käteen jos tiskaatte käsin?
-miten usein käytte huollattamassa ja paljonko huolto maksaa?

Mulle oli pettymys, olisi pitänyt huoltaa joka toinen viikko että olisivat pysyneet siisteinä. Viimeistään kolmantena viikkona aina alkoi repsottamaan, joten muutaman kuukauden jälkeen luovutin ja viilasin ne pois.

Oli siis geelikynnet, joillain ne pysyy tosi hyvin, työkaverillakin saman kynsihoitajan tekemänä meni 7-8 viikkoa helposti ilman huoltoa.
Mulle ei vaan sopinut, aina irtoili eikä mikään auttanut. Kynsihoitaja ehdotti että kokeilisin vielä akryylikynsiä, mutta en ainakaan toistaiseksi ole niitä teettänyt.

Minä laitoin häiden kunniaksi rakennekynnet... liikkeessä ja muissa paikoissa sanotaan että 4vkn välein kannattaa uusia... puolitoista viikkoa meni ja jo ensimmäiset lohkesi. Ja nyt on jo todella ilkeän näköiset kun on ollu 3 viikkoa... Ja sillon kun ne napsahtaa irti niin omakynsikin on vaarassa ja sattuu... Varsinkin sen geelin kuivattaminen ultravioletti valolla on ainakin omasta mielestä todella kivulias ( minulla on kyllä vähän kuivat sormet ja omat kynnet oli lyhyet) mutta poltti niin paljon että synnytyskipua en enää pelkää.....

2 vuotta on ollut ja kaksi kynttä olen sinä aikana saanut poikki. Toinen muuton aikana ja toinen meni setelilaskukoneessa.
Mä huollatan kynnet 4 viikon välein. Sillon kun tiskasin käsin niin käytin hanskoja ihan käsien ihonkin takia. Toi uunikuivatus ei ole hauska juttu, mut kun nappaa sormet siinä poltteluvaiheessa hetkeks jäähylle niin ei polta samaa kynttä enää.

Mulla on ollut geelikynnet. Pysyi tosi hyvin mutta kyllä niitä pitää huollattaa aika usein ja huoltaminen maksaa. Kyllähän se geelin kovettaminen sattuu. Mutta se joka vertasi sitä synnytyskipuun, niin ei todellakaan ole koskaan synnyttänyt. :) Ihan siedettävä tunne.
Mä vaan kyllästyin niihin. Tosi kauniit on mutta ei jotenkin mun juttu. Ehkä ens kesänä taas kokeilen.

Mulla on geelit ja tykkään kovasti :) Ei mitään muuta huonoa sanottavaa kun koukkuun jääminen.
Huollatan 4-5 viikon välein ja hyvin pysyy. Käytän hanskoja jos tiskaan, samoin näin kesällä puutarhatöissä. Itse välissä hieman viilaan ja laitan kirkasta lakkaa ettei kasvun raja näy niin pahasti.

mulla on ollu akryylit ja voin suositella. Mulla ne kesti oikein hyvää kovaakin kulutusta. reilu 1,5v aikana katkes vissii 3 kynttä yhteensä.

Mulla kasvaa kynnet aika nopeesti joten ihanteellinen huoltoväli olis ollu 3vkoo mut oli sen verran hinnakasta et n.4vkon välein kävin hoidattamassa. Akryylejä ei tartte uunikuivattaa. Mä käytin niitä uv-valossa pari minuuttia.

Mulla alotus makso 100e ja huolto 75e. Paikka oli hyvä ja tasokas ja tekijä oli mestaritasoa, joten jälki oli sen näköistä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä