Rakenneultra Turussa (yksityisellä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iines79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Iines79

Jäsen
12.04.2007
951
0
16
Näin surkean rakenneultrakokemuksen siivittämänä kyselen missä Turussa kannattaa käydä yksityisellä rakenneultrassa? Se on varmaan 4 d-ultra samalla?

Terveystaloa oon käyttänyt lapsen ja omissa muissa käynneissä mut tehdäänkö siellä 4 d-ultria, onko kokemuksia?

no turussa on paljon kalliimpaa, kuin esim. kaarinassa, kannattaa mennä varsinaissuomenlääkäripalveluun, se on kaarinan keskustassa ja paljon halvempi kuin esim. medisonar turussa.

Itse suosittelen Kaarinassa olevaa Varsinais-Suomen lääkäripalvelua Jussi Savonlahtea.
http://www.vslaakaripalvelu.fi/mambo4/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=13&Itemid=26

Me oltiin kuopuksesta tuolla 4D:ssä. Koko ultra kesti yli 30min ja sieltä sai Dvd.n mukaan jossa on koko 4D ultra.
Muutenkin todella mukava tuo Jussi Savonlahti. Oltiin siellä sisällä yhteensä 45min.
Maksoi 100e Kela korvauksen jälkeen.

Mä oon Turun keskustassa töissä, joten mulle olis helpointa käydä Turussa ultrassa. Mutta laitetaan tuo Kaarinassa oleva lääkärikeskus harkintaan.

Vielä kyselen kokemuksia muista paikoista, erityisesti Terveystalosta (Aninkaistenkadulla).

Yhteistyössä