Rakennevika tississä? Imetyksestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Onkohan mulla mitään toivoa saada imetettyä seuraavaa lasta?

En siis ole vielä edes raskaana, kunhan pohdin. Ensimmäisen lapsen kohdalla imetys oli todella hankalaa ja jäikin sitten muutamaan viikkoon. Ammattilaisista ei ollut apua kun vauva ei suostunut imemään, rintakumin kanssa onnistuin silloin tällöin mutta nälkäänsä jäi vauva silti huutamaan. Pumppasin vauvalle maitoa muutaman kuukauden niin paljon mitä tisseistä lähti ja loput korviketta.

Ongelmana oli onnettoman imuotteen lisäksi se, että toisesta tissistä tuli vain murto-osa toiseen verrattuna. Syöttöpunnitusten ja pumppauksen perusteella näin. Yritin pumpata välillä tuplasti "huonompaa" tissiä eikä maitomäärä silti noussut juuri yhtään. Pumppasin 3-4 tunnin välein. Uskallanko edes toivoa pystyväni imettämään toista lasta tulevaisuudessa. Jos tosta vammatissistä ei tulekaan kun se 30ml kerrallaan niin onko mahdollista saada pelkästään toisesta rinnasta maidon riittämään vauvalle?

Olis se imetys ollut niin kätevää ja helppoa onnistuessaan..

Kyllä, yhdelläkin hyvällä rinnalla saa täysimetettyä yhden lapsen :) Teoriassa suurin osa naisista pystyy maitomäärien puolesta täysimettämään kolmosiakin.

Saako kysyä, että minkälainen lapsen syntymä oli ja milloin ensi-imetys tapahtui?

mun tissit näyttää tuolta ku noi tubulaariset rinnat. Silti oon imettänyt kaksi lasta. Ekan lapsen kanssa täys imetin vain muutama viikkoa kun vasen rinta ei suostunut tuottamaan juuri mitään maitoa. Toista lasta täysimetinkin sitten 7kk ja molemmista rinnoista tuli yhtä hyvin maitoa. Joten eiköhän se ole mahdollista että seuraava imetys onnistuu.

Yhteistyössä