Mikäs ristikuulustelu nyt tuli? :=)En ole sinulle tilivelvollinen siitä asiasta. En viitsi enää lukea tätä typerää haukkumista. Poistun palstalta. Hyvää jatkoa vain teille kaikille miellyttäville keskustelukumppaneille.
Hämmästyttää ja kummastuttaa vain se, että minkälaisia reaktioita tästä asiasta on tullut. Ihmisiä eroaa jatkuvasti, mitä kummallisimmista syistä. Ei se ole erikoislaatuinen asia nykyaikana, että tälläistä showta tarvitsee nostaa.
Tuntuu, että tällä palstalla väännetään kaikki huonoksi tai vääräksi. Siis moni tekee niin, eivät suinkaan kaikki. Se on outoa, jos ei harrasta seksiä..no, entäs jos harrastaisin, eikö se olisi vasta todella törkeää? Jos keskustelen vaimon luonteesta miehen kanssa, se on omituista. Kai hän tietää, mistä puhuu. Ei se tee minusta sinisilmäistä ihmistä, jos uskon siihen, mitä hän sanoo. On myös rehellisiä ihmisiä olemassa. Tämän palstan kirjoittajien mielestä ilmeisesti ei ole.
Hajotan perheen, en ole ollut miehen kanssa missään tekemisissä siinä vaiheessa, kun hän on eropäätöksensä tehnyt.
Puhun kuulemma vaimosta ilkeästi, en mielestäni sitä tee. Olen oikeasti pahoillani, koska hän mahdollisesti ei halua eroa ja se tuntuu pahalta ja tiedän, että yksi syy on taloudelliset syyt, kuullemma (ei ole minun keksintöäni). Pitäisikö minun yrittää puhua mies jäämään epätyydyttävään liittoonsa, olisinko sitten ns. hyvä ihminen? Olen muuten senkin tehnyt, mutta hän ei halua jatkaa enää vaimonsa kanssa missään tapauksessa. Jätänkö miehen nyt? Olenko sitten mielestänne hyvä ihminen?
En ole arvostellut mielestäni vaimon luonnetta mitenkään erityisen pahasti, jos olen ujoksi ja hiljaiseksi tai jotain sellaista sanonut, mitä pahaa siinä on? Ihmiset ovat erilaisia. Toiset hiljaisia, toiset räväkämpiä..
Mies vain kusettaa minua ym..voi herranen aika! Luulkaa mitä luulette ja olkaa onnellisia omissa täydellisissä liitoissanne.
Jatkakaa te tätä jauhamista ketkä jaksatte, minä en jaksa. Olen vain onnellinen, että saanut tutustua niin mahtavaan ihmiseen.