rämäpäinen poika ja housut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti hädässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti hädässä

Vieras
Onko normaalia että 6 vuotiaalla pojalla on kaikissa housuissa
reikä polvessa? Tällä vkolla jo 5 housut rikkonut ja äidillä alkaa olla
konstit vähissä. Neuvokaa tyhmää, onko tämä normaalia vai onko
poikamme normaalia kömpelömpi. Kovin vilkas ja liikunnallinen kaveri kyllä on.

Katseleppa kirpparilta 122cm housuja. Ei tuon kokoisista housuista jää mitään todisteita seuraaville käyttäjille, loppuun ne kuluu ennnen kuin jää pieneksi.

Eikä tavis housuilla tarvii kaatua kuin kerran kun ne on jo rikki.

No on kyllä aika kova kulutustahti. Mutta ei mun tuttavapiirissä tuosta noin nelivuotiaasta ylöspäin enää kyllä poikien housuista jää mitään kierrätettävää jäljelle :) Osta sellaista silitettävää paikkaa, ja vähän siksakkia päälle.

Housuissa on selvästi eroja. Kun itse olen miettinyt, miksi muiden mukulat hajottaa housut hetkessä ja meidän ei, niin olen saanut esimakua vähän kun katselin uusien Lindexin housujen pintaa. Ei ole laatu mitenkään korkeata, joten kyllähän tuollaiset menee hetkessä vilkkalta viikarilta hajalle.

Minä panostaisin suosiolla ostamaan ulkovaatteet conduralla ja paikkaamaan iloisen värisillä paikoilla pihahousujen polvia.

Mä ostan meidän pojalle (5v) nykyään aina cordura-kankaisia housuja, ainoat, jotka meillä ulkohousuina kestää. Verkkareita pojalla olen myös, mutta kun ne on jalassa, niin olen muistuttanut, että tällaiset housut ei sitten kestä kovin rajua menoa. En ole kuitenkaan vieressä leikkejä rajoittamassa ;) , mutta ilmeisesti leikkii verkkarit jalassa rauhallisemmin, koska ne ovat ehjinä pysyneet. ainakin toistaiseksi siis. Yleensä saa kyllä housut kun housut rikki, paitsi noita cordura-kankaisia.

Meilläkin arkea, mutta kyseessä eskari-ikäinen TYTTÖ;) Meidän tyttösarjassa ainutlaatuinen tapaus, en käsitä miten saa polvet aina rikki, mutta hyvä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja myös reikä polvessa ja molemmissa:
Meilläkin arkea, mutta kyseessä eskari-ikäinen TYTTÖ;) Meidän tyttösarjassa ainutlaatuinen tapaus, en käsitä miten saa polvet aina rikki, mutta hyvä näin.

Meilläkin tyttö kuluttaa housuja paaaaaaljon enemmän kuin poika. Tyttö on siis jo tokaluokalla eli pari vuotta on jo jatkunut. Poika on nyt eskarissa eikä vielä ainakaan merkkejä housujen suurtuholle.

Kengät tuo neiti saa myös hajalle alta aikayksikön... Eikä ole edes mikään erikoisen vilkas tapaus.

Voi tuhannet kiitokset teille. Nyt tiedän että en ole ainoa ja osaan suhtautua huumorilla asiaan (ainakin silloin tällöin). Paikkoja on laitettu ja en todellakaan estä leikkejä ja ymmärrän normiulkohousujen menevän rikki, sisähousut joskus harmittavat. No otamme
käyttöön yhdet hyvät ja muut tyylisen housujaon niin eiköhän tämä tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja budjetti loppuu:
jep, meillä ihan samaa. ja jatkuu edelleen, vaikka poika jo ekalla. huoh.

Helpotusta (ehkä) luvassa! Meitin jätkä lopettelee just kakkos-luokkaa ja vihdoin housun polvet pysyy ehjinä hiukan kauemmin... katsotaan nyt mitä kesä tuo tullessaan, käyttökööt shortseja sitten niin säästyy housuja :)

Yhteistyössä