Ranne leikkaus edessä, keksikää yksikätiselle tekemistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vaan"

Vieras
kesä menee käsi kipsissä, ei saunomista, ei uimista, ei neulomista, ei pyöräilyä, ei ompelua.....
Ja mitähän muuta vois tehdä kuin lukea kirjoja? Piirtäminenkin luonnistuu kun vasenkäsi leikataan, mutta muita harrastuksia mitä vois tehdä niin kotona kun muuallakin...
Ideat otetaan kaikki kiitollisena vastaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23788293:
No periaatteessa voit tehdä melkein mitä vaan. Se on sitten eri asia, miten nopeasti opit tekemään asioita yhdellä kädellä.

Olen himo neuloja, neulon esim aina telkkua katsellessa ja autossa jos mies ajaa jne. neulominen nyt ei oikein onnistu yks kätisenä. jotain muuta täytyisi keksiä sen tilalle, toimettomana en osaa istua.

Sulkapallo, syöttäminenkin onnistuu mailasta nakkaamalla. Laulaminen, metsissä vaeltelu, valokuvaaminen. Uiminenkin onnistuu, kun pistää pakettikäden muovipussiin ja uimapatjalle ja lilluu rantavedessä. =)

nauti!! sun ei odoteta pesevän mattoja, ikkunoita, ei kitkevän kukkapenkkejä, kasvimaata, ei leikkaavan nurmikkoa, haravoivan. ei tarvi pinota polttopuita talvea varten jne jne jne.... juu, omistan yliahkeran miehen ja vanhempansa, jotkaa puurtaa koko kesän aamusta iltaan ja odottaa kaikkien muittenkin niin tekevän. se on laiskuuden merkki jos vaan istuu. siis mä NAUTTISIN, kun voisin ihan hyvällä omallatunnolla yhden kesän laiskotella.

[QUOTE="a p";23788475]Olen himo neuloja, neulon esim aina telkkua katsellessa ja autossa jos mies ajaa jne. neulominen nyt ei oikein onnistu yks kätisenä. jotain muuta täytyisi keksiä sen tilalle, toimettomana en osaa istua.[/QUOTE]

Oletko koskaan koettanut kirjontaa tai ristipistoja?
Periaatteesa jos kankaan laittaa kehikkoon niin pystyisi yhdellä kädellä kyllä neulaa käyttämään, varsinkin jos toisella nyt edes vähän pystyisi tukemaan kehikkoa.

Yhteistyössä