V
vierailija
Vieras
Sarjassamme "kunhan jotain heitän rekkautuneelle."
Joo, mun kehut Sipilälle, Räsäselle, Stubbille ja myös Sannalle ovat ihan rauhallisia.
Kunpa näkisit itsesi, olet ajoittain suoraan sanottuna hysteerinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sarjassamme "kunhan jotain heitän rekkautuneelle."
Joo, mun kehut Sipilälle, Räsäselle, Stubbille ja myös Sannalle ovat ihan rauhallisia.
Mikäs "en" -sana pujahti viestiisi eli persoonamuodossa? Hui! Puhut vaan ittestäs"Mä ammun alas sellaiset tyhjänpäiväisyydet".
Sitä paitsi luuletko, että ihmiset muuttavat mielipiteitään sun "ampumisten" takia?
En muuten lauo..
Mikäs "en" -sana pujahti viestiisi eli persoonamuodossa? Hui! Puhut vaan ittestäs![]()
Jos Purrasta tehtäisiin samanlainen biisi,
Sipilän kausikin oli alijäämäinen ilman kriisejä vielä.
Rikkain kymmenys vaurastui entisestään Sipilän hallituksen aikana
Tilastokeskuksen julkaisemista tiedoista selviää, että nettovarallisuuserot repesivät Sipilän hallituskauden aikana.
Paskaa oikeistopolitiikkaa.
Niin, miksi sä käännät muhun huomion kun nyt puhutaan bändistä ja Sannasta?Niin, kenestä olisi pitänyt puhua, kun minusta väitit jotakin?
Yritä nyt vanha ihminen rauhoittua. Sulla on keski-iän kriisi käynnissä, ja pikku hiljaa olisi syytä rauhoittua eikä rääkyä perhepalstalla kuin joku purkkaa suussaan pyörittelevä teinilikka. No se rauhoittuminen tulee ehkä luonnostaan sinunkin kohdallesi.
Niin, miksi sä käännät muhun huomion kun nyt puhutaan bändistä ja Sannasta?
Aika kovat on vaatimukset: meet itse ensin ad hominem-linjalle mun suhteen ja sit kun puolustaudun, en saisi käyttää 1.persoonapronominia?
"Hulluja nuo gallialaiset", sanois Asterix.
Mistä sä päättelet, etten ole rauhallinen? Tuokin on jollain lailla alentuva ja latistava kommentti.Itse asiassa ketjun aiheena on bändi ja sen tekemä biisi Marinista, eikä hän itse. Sinä aloit taas hänestä jankata ja muista poliitikoista.
Toistan: rauhoitu. Mene vaikka leipomaan pullaa, se taitaa olla sulle mieluista puuhaa. Itse en niin välitä, kun en pullaa mussuta. Lähden ennemmin luontoon lenkille.
Bises, bon week-end![]()
Onhan toi upeaa.Ranskalaisen rock-yhtyeen uudella levyllä on kappale Sanna Marinista: ”He eivät ansaitse sinua”
Ranskalainen Indochine-yhtye on tehnyt kappaleen Suomen entisestä pääministeristä Sanna Marinista.
Kappale on nimeltään Sanna sur la croix, mikä kääntyy suomeksi ”Sanna ristillä”.
Aiheesta kertoo ranskalainen 20 minutes -sanomalehti, joka kertoo, että yhtye haluaa kappaleellaan kunnioittaa Marinia, joka joutui bändin mukaan kohtaamaan pääministerin urallaan muun muassa seksismiä.
Yhtyeen levylle järjestettiin perjantaina kuuntelutilaisuus, jossa esitettiin myös Sanna sur la croix -kappale. Kappaleen aikana videoruuduille heijastettiin kuvia ja videoita Marinista. Yhdellä videolla Marin pitää puhetta, yhdessä kuvassa Marin on taas painanut kätensä yhteen kuin kiitoksen eleenä. Näet videon tilanteesta täältä.
Kyseisessä kappaleessa muun muassa kehotetaan ranskalaislehden mukaan Marinia ”pelastamaan itsensä” sillä ”he eivät ansaitse sinua”.
20 minutes -lehden mukaan laulaja ääntää ”oi Sannan” ranskaksi ”osanna”. Heprean sana ”hosanna” ja latinalainen ”osanna” kuvaavat sitä, kun pyydetään jumalallista apua tai pelastusta.
Yhtyeen uusi albumi Babel Babel vaikuttaakin ottavan kantaa ajankohtaisiin aiheisiin.
Kappaleessa yhdistetään uskonnollista sanastoa Sanna Mariniin.
![]()
Musiikki | Ranskalaisen rock-yhtyeen uudella levyllä on kappale Sanna Marinista: ”He eivät ansaitse sinua”
Kappaleessa yhdistetään uskonnollista sanastoa Sanna Mariniin.www.hs.fi
Monestako suomalaisesta on tehty ulkomailla biisi?
Tarkoititko itseäsi? Viestisi on ilmiannettu valvojalle.Ai. Huoraava, ryyppäävä ateisti pyhimykseksi?
Älä puutu kristinuskoon jos et siitä mitään ymmärrä. Ja, Raamatussa ei edes ole pyhimyksiä
Tietääkseni Sanna työpaikka oli Sokoksella. Vääristelet asioita, kun totuus on sinulle tuntematon sana.Kyllä se oli.
Kritisoin Sanna Marinin fanikuntaa, jotka olisivat valmiit antamaan hänelle anteeksi joka 6 miljardin lahjoittamisen etelän vetelille kun Macron kuiskasi sievään korvaan, Mon cheri, nimi vain paperiin ja ilta on meidän.
Hilja maitotyttöä Euroopan charmantit herrasmiehet veivät kuin litran mittaa sulavalla käytöksellään.
Ja Hervannan Siwan kassatyttö oli yhtä hymyä ja auringonpaistetta.
Siitä vaanTarkoititko itseäsi? Viestisi on ilmiannettu valvojalle.
Miksi et julkaise tekstiäsi Suomen Uutisissa, jossa julkaistaan vain roskaa?Hesari ei jostain syystä julkaissut mielipidettäni jossa kerroin odottavani paavia ja Vatikaania julistamaan Sanna Marinin pyhimykseksi.
Saadaan mennä kauas historiassa ennenkuin löydetään vastaava ihmiskunnanan hyvinvoinnille elämänsä lahjoittanut luomakunnan valo.
Sinun totuus on suoraan persiistäsi kuten kaikki kirjoituksesi.Siitä vaan Ilmoita vaikka 10 kertaa.
Totuuden kerroin.
Kyllä nyt Sannan maksamat 80 000 verot OrpoPurra on luvannut jo yksityisille terveysjäteille lue niiden omistajille useampi tuhatkertaisena.Ihanaa, Sanna, sinut muistetaan myös Ranskassa.
Ja kiitos että sinun yritys maksoi yli 80 000 euroa veroja meille köyhille ja Sanna vielä omat veronsa
. « Ils ne te méritent pas », clame le refrain qui se poursuit en s’aventurant dans une lecture biblique apocryphe : « Comme Marie sur la croix ».Itse asiassa ketjun aiheena on bändi ja sen tekemä biisi Marinista, eikä hän itse. Sinä aloit taas hänestä jankata ja muista poliitikoista.
Toistan: rauhoitu. Mene vaikka leipomaan pullaa, se taitaa olla sulle mieluista puuhaa. Itse en niin välitä, kun en pullaa mussuta. Lähden ennemmin luontoon lenkille.
Bises, bon week-end
Ja Purran mäkkärillä, sekin hyvin lyhytaikainen, ja Orpo taitaa olla poliittinen broileri, joka ei ole edes oikeaa työtä tehnyt.Tietääkseni Sanna työpaikka oli Sokoksella. Vääristelet asioita, kun totuus on sinulle tuntematon sana.
Olen tarkkaavainen lukija. Petteri on ollut joskus housumyyjä miesten osastolla.Ja Purran mäkkärillä, sekin hyvin lyhytaikainen, ja Orpo taitaa olla poliittinen broileri, joka ei ole edes oikeaa työtä tehnyt.
Olen tarkkaavainen lukija. Petteri on ollut joskus housumyyjä miesten osastolla.
Housut puttoo, hevonen jättää. Petteri aina yllätetään housut kintuissa esim. Ranuan Hillatorilla.
Toivottavasti Echo ei saa sairaskohtausta Sanna Marinin menestyksen (eli sylkykuppimenetyksen) takia. Echon monen vuoden Sannan parjaustyö tällä palstalla valui tänään savuna hiekkaan.
Siitä vaan Ilmoita vaikka 10 kertaa.
Totuuden kerroin.
SIIS AIVAN UPEA KAPPALE!!!!!! LOISTAVA!!
persut heti you tubessa munaamassa itsensä, toki tyylilleen uskollisena, alleviivaamassa, että laulun sanoma on totta.