"Ranskan poliisi pidättänyt jo 162 epäiltyä tuhopolttajaa ennätyksellisten maastopalojen riehuessa Etelä-Euroopassa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Ilmastonmuutos ei vihervasemmiston raivosta huolimatta ole syy erityisesti Ranskaa ja Espanjaa riivaaviin maastopaloihin. Valtaosa tuhoista on huolimattomien ihmisten ja osa kirjaimellisesti rikollisten aiheuttamia. Ranskan poliisi on pidättänyt jo l62 epäiltyä tuhopolttajaa."

"Ilmastonmuutos ei vihervasemmiston raivosta huolimatta ole syy erityisesti Ranskaa ja Espanjaa riivaaviin maastopaloihin. Valtaosa tuhoista on huolimattomien ihmisten ja osa kirjaimellisesti rikollisten aiheuttamia. Ranskan poliisi on pidättänyt jo l62 epäiltyä tuhopolttajaa."

Johan sä laitoit eilen aloituksen samasta aiheesta.
Lepa&alepa&Super-Setis&kaasu-Pena-kombolla on pakkomielle Ranskasta.
Joka päivä palstalle lävähtää joku Ranskaa koskeva uutinen.
Enemmän minua kiinnostaa vaikka Peru. Herra Paddington nallekarhu muutti sieltä Lontooseen. Katsoin kerran nallen elokuvan Lontoossa ja olin nukahtanut kesken elokuvan. Katsoin leffan myöhemmin uudestaan.
Perussa on uusi naispresidentti. Hänen isä ex-presidentti on pitkään istunut vankilassa.
Perussa ei voi perua sopimattomia puheitaan kuten Suomessa.

Lepa&alepa&Super-Setis&kaasu-Pena-kombolla on pakkomielle Ranskasta.
Joka päivä palstalle lävähtää joku Ranskaa koskeva uutinen.
Enemmän minua kiinnostaa vaikka Peru. Herra Paddington nallekarhu muutti sieltä Lontooseen. Katsoin kerran nallen elokuvan Lontoossa ja olin nukahtanut kesken elokuvan. Katsoin leffan myöhemmin uudestaan.
Perussa on uusi naispresidentti. Hänen isä ex-presidentti on pitkään istunut vankilassa.
Perussa ei voi perua sopimattomia puheitaan kuten Suomessa.

Näin on.

Oi, mulla oli lapsena Karhuherra Paddington -kirja, sain sen mummilta joululahjaksi, ja olen nähnyt elokuvankin.

Kirja taitaa vielä olla tallessa.

Näin on.

Oi, mulla oli lapsena Karhuherra Paddington -kirja, sain sen mummilta joululahjaksi, ja olen nähnyt elokuvankin.

Kirja taitaa vielä olla tallessa.
Googletin kesken olevan kirjan kirjoittajan nykyisen kotipaikan. Paddingtonin asema on kirjailijan kotia lähellä. Ehkä siksi karhuherra pyörii mielessä.
CM:n leluosastolla ihailin keikotiilirekkaa. Lastina häkissä monta dinosaurusta.
Radiossa Sirpa Kähkönen kehui Kino Reginan elokuvatarjontaa. Jätän Odysseuksen väliin. Minun peffaresorit eivät kestä kolmen tunnin sessiota. Olen joskus katsonut vastaavan elokuvan tai tv-sarjan.

Yhteistyössä