Ranskassa suurmielenosoitus homoliittoja vastaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vive la France!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen vaan niini kyllästynyt lukemaan noista homosteluista joka armas päivä.

Homostelkoon ne ketkä haluaa, ihan sama, mutta onko pakko jatkuvasti tunkea sitä esille joka helvetin välissä.
Homojen pussausta, flashmob, homoliitto euroviisuissa, homositä, homotätä, homohomohomo. PLAAH.
Ärsyttää, kohta käännyn homovastaiseksi jo ihan sen takia että ketuttaa tämä.

[QUOTE="vieras";28524066]Mä olen vaan niini kyllästynyt lukemaan noista homosteluista joka armas päivä.

Homostelkoon ne ketkä haluaa, ihan sama, mutta onko pakko jatkuvasti tunkea sitä esille joka helvetin välissä.
Homojen pussausta, flashmob, homoliitto euroviisuissa, homositä, homotätä, homohomohomo. PLAAH.
Ärsyttää, kohta käännyn homovastaiseksi jo ihan sen takia että ketuttaa tämä.[/QUOTE]

Joo, media yrittää antaa ymmärtää, että sellainen ihminen joka ei ole harrastanut anaaliseksiä on epänormaali. Yllättävän moni on haukannut homorapalan...

Olen todella väsynyt näihin homostelijoiden valituksiin, Jani Toivolan itkuun, tyrmistymisiin ja järkyttymisiin ja pöyristymisiin. Kuka kieltää homostlemasta, ei se minulta ole pois. En suvaitse avioliittoa homoille koska se on luonnotonta ja lapsen edun vastaista. On aikakin että normaalit ihmiset sanovat mielipiteensä ja marssivat ilmaisten näin mielipiteensä. Itse osallistuisin ihan mielelläni homostelun vastaiselle marssille, en homoja vaan homoavioliittoja vastaa. Homot kääntävät kaiken kritiikin vihapuheeksi ja ihmisoikeuskysymyksiksi ja valittavat ja marisevat kaikesta mahdollisesta. Olen todella kypsä näiden valittavien ja raivoavien homppeleiden edesottamuksiin.

Mediassa on todella paljon nimenomaan tätä homopropagandaa, kohta todellakin niinkuin yksi kirjoittaja sanoi alkaa tuntea tämän homouden pakkosyötön keskellä itsensä yhtä uhanalaiseksi kuin saimaannorppa. Samoin tuntuu että jos ei ymmärrä homostelua niin on jotain vialla! Tätä propagandaa en hyväksy ja olen ihan ylpeä että uskallan sanoa mielipiteeni joka ei todellakaan ole homomyönteinen. En kumarra setaa enkä hyväksy tätä Suomen pakkohomostamista ja sananvapauden rajoittamista ellei ymmärrä homostelun hienoutta. Peräaukko on ulostamista varten ei yhdyntää, eihän autoakaan tankata pakoputkesta.

Miten tämä homostelu juttu oikein on. koko ajan ja joka paikassa puhutaan vaan homojen oikeuksista eikä tärkeämmistä asioista. onko se homppelismi sitten hyvä vai paha. ei se ole normaalia niin ei varmasti ole. Ja sitten ne vielä haluaa ruveta kirkossa homostelemaan se on ihan hirveää, sitä en enää ymmärrä. En ymmärrä sitäkään että joku homo pitäisi saada lapsen tai lapsia siis adoptoida. Mikä ihmeen homovillitys on joka paikassa. en voi sietää enempää kun aina vaan homohomohomohomo. Olisivat hiljaa, homostelkoot mutta olkoot omissa oloissaan, eihän kukaan heterokaan marssi ja toitota että on hetero. ihan idiootimaista koko homostelu. Ja siinä on lisäksi paha haju, hyi kammotus. en suvaitse.

No johan on taas ketju.

Vetäkää henkeä, hitaasti, syvälle keuhoihin. Helpottaa.

Tosin taitaa yksi ja sama kirjoitella, joten vedä hitaasti henkeä ja rentouta lihaksesi.

[QUOTE="vieras";28635657]No johan on taas ketju.

Vetäkää henkeä, hitaasti, syvälle keuhoihin. Helpottaa.

Tosin taitaa yksi ja sama kirjoitella, joten vedä hitaasti henkeä ja rentouta lihaksesi.[/QUOTE]

Pitää välillä rentoutua tosiaan. Ottaa päivän lehti käteen ja lukea kun joku homo tuli kaapista ulos, lehdessä on myös juttu Saulin ja Adamin homoretkistä. Sitten jääkaapista lasillinen homo-Colaa ja pikaruoaksi homo-hampurilaisia homo-kastikkeella. Tv päälle. Siellä Jani Toivola piipittää kuinka häntä on joku sanonut homoksi, ja vielä möreällä äänellä, kauheaa! Päälle tv sarja jossa kiintiöhomo nakkelee niskojaan ja piipittää kimeällä äänellä. Sitten pukukilpailu jossa Olli Stålsträm käyttää tilaisuutta julistamalla tähtiensota puku päällään kuinka hän puolustaa homoja, tuomari vähän yrittää toppuutella, ilmeisesti suvaitsematon rasissti kun ei mainosta Ollin kanssa homouden ihanuuksia. Vaihdan kanavaa ja kuinkas ollakaan siellä Homo Teuvo Loman sinänsä ihan symppis tyyppi ihastelee seinäkoristetta ja sanoo kivaksi tökkyläksi. Sitten toisella kanavalla lesbo-nainen vankilassa aikoo raiskata nuoren naisvangin. Lähden ulos, vastapäisessä raitiovaunupysäkissä lukee homo homo homo, on näköjään Pirkko Saision uusi näytelmä. Kadulla kaksi karvaista karjua suutelee keskenään ja hiplailee toisiaan. Tulen kotiini avaan tv:n. Eduskunnasta ohjemaa jossa Oras Tynkkynen puhuu jotain ilmastosta ja nakkelee niskojaan. Netistä katselen kuinka Jani Toivola on taas tyrmistynyt, kuinkahan monennen kerran. Illala nukkumaan mennessä kuuntelen kuinka suomalaiset haluavat homoliitot ja polyamorian ja kuinka foobisia monet juntit ja suvaitsemattomat ovat kun eivät ymmärrä tätä homostelun hienoutta. Aamulla noukin postiluukusta tulleen postin ja lehden kannessa on iloisen näköinen Jani Toivola ja sateenkaari juttuja. Juon homo-kahvia ja alan uuden päivän samoissa merkeissä kuin eilisenkin. homohomohomohomohomo..........................jatkuu

Mitä homoavioliitot tekivät Massachusettsille
...ja ovat tehneet joka maassa, jossa homoliitto on laillistettu. Tämä on myös tulevaisuutta Suomessa, ellei lain voimaantuloa saada estettyä.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=40301

käy ihmeessä allekirjoittamassa kansalaisaloite syyskuuhun 2015 mennessä sivulla:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175

"Kansalaisaloite avioliiton säilyttämisestä aidosti tasa-arvoisena, miehen ja naisen välisenä liittona ja sukupuolineutraalin avioliittolain kumoamisesta. Sukupuolineutraali avioliitto riistää adoptiolapselta mahdollisuuden korvaavaan kokemukseen eri sukupuolta olevista vanhemmista, isästä ja äidistä. Lapsen oikeus olla isän ja äidin hoidettavana ei voi toteutua samaa sukupuolta olevien avioliitossa. Samaa sukupuolta olevien parien oikeudet on huomioitu riittävällä tavalla parisuhdelaissa."

Yhteistyössä