V
vierailija
Vieras
Kone laittaa pussiin ne lääkkeet, mitkä sinne on ihmisen toimesta määrätty!Annosjakelija ei niitä pienennä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kone laittaa pussiin ne lääkkeet, mitkä sinne on ihmisen toimesta määrätty!Annosjakelija ei niitä pienennä
Tässä malliesimerkki miten keskustelun aihe muuttuu joksikin muuksi mitä keskustelun otsikko antaa ymmärtää. Kaikenlisäksi muuttuu aika pian aloituksesta. Harmi, mutta näin se näköjään menee.Kone laittaa pussiin ne lääkkeet, mitkä sinne on ihmisen toimesta määrätty!
No palaa asiaan, äläkä lähde itse sivuraiteilleTässä malliesimerkki miten keskustelun aihe muuttuu joksikin muuksi mitä keskustelun otsikko antaa ymmärtää. Kaikenlisäksi muuttuu aika pian aloituksesta. Harmi, mutta näin se näköjään menee.
Oksimetri?Itsehän ihminen parhaiten tuntee kroppansa ja sen miten lääkkeet joko vaikuttavat tai eivät vaikuta ja koska on tarvetta nostaa annostusta ja vastaavasti laskea.
Jos syö verenpainelääkkeitä on verenpaineen seurantalaite ehdoton.
Jos syö sydänlääkkeitä niin oksimetri verenpainemittarin lisäksi on todella hyvä apuväline.
Kannattaa tutkituttaa ensin mistä mahdollinen huimaus johtuu ennen kun vähentää lääkkeitä.
OTTässä malliesimerkki miten keskustelun aihe muuttuu joksikin muuksi mitä keskustelun otsikko antaa ymmärtää. Kaikenlisäksi muuttuu aika pian aloituksesta. Harmi, mutta näin se näköjään menee.
Aineenvaihdunta hidastuu pikkuhiljaa kaikillaKaikki annokset pitäisi pienentyä iän myötä et pysyy edes pystyssä
Se on se laite, joka laitetaan sormeen esim puolilla, jos hakeudut sydänoireiden takia. Mittaa sykettä piirtää käppyrää ja kertoo veren happipitoisuuden. Myytävänä apteekissa, Lidlissä (oli) jne.Oksimetri?
Niissä terveissä rapakuntoisissa nuorissakin on lääkkeiden käyttäjiä diabeetikot, verenpaine- ja kolesterolilääkityksellä olevia, kilpirauhasvaivoista kärsiviä, reumaatikkoja... Harva nykyään on terve rapakuntoinen.Rapakuntoisella ihmisellä tarkoitetaan tervettä ihmistä jonka fyysinen suorituskyky on surkea, eikä sairasta ihmistä joka tarvitsee lääkitystä.
Ei terve ihminen tarvitse mitään lääkitystä, siitähän on vain haittaa.Niissä terveissä rapakuntoisissa nuorissakin on lääkkeiden käyttäjiä diabeetikot, verenpaine- ja kolesterolilääkityksellä olevia, kilpirauhasvaivoista kärsiviä, reumaatikkoja... Harva nykyään on terve rapakuntoinen.
Jos sinulla on ollut lapsesta asti ollut tyypin 1 diabetes niin ilman insuliinia jää urheilusuoritukset tekemättä. Nykyään näkee urheilukilpailuissa kun valkoinen sensori näkyy käsivarressa ja ovat huippu-urheilijoita. Kilpirauhaslääkitys nuorella ei ole mikään poikkeus.Ei terve ihminen tarvitse mitään lääkitystä, siitähän on vain haittaa.
Tulin justiin 1,5 tunnin maastolenkiltä. On kyllä aikaa, kun olen vanhuuseläkkeellä. Ikäni olen liikkunut paljon sekä töissä että vapaa-ajalla. Varmasti sillä on ollut oma vaikutus terveenä pysymiseen, eikä ole tarvinnut lääkkeitä, ei edes tilapäisesti särkylääkkeitä.
Hyötyliikuntaa vuodenaikojen mukaan metsästystä, kalastusta 8 kk vuodessa, marjastusta, metsätöitä moottori-ja raivaussahalla, polttopuiden tekoa kirveellä talo lämpiää täysin puulla. Talvella tulee hiihdettyä ja kesällä pyöräiltyä jonkin verran. Pitämällä kotitarve puutarhaa perunoja ja muita juureksia kasvattamalla, näiden tarvitsema puutarha-ala käännetään lapiolla, siis kaikki muutkin työvaiheet lihasvoimalla viimeisenä sadonkorjuu.No paljonkos aloittaja itse liikkuu päivittäin? Itselläni fyysinen harrastus, jossa teen 3 kertaa viikossa 1,5 tunnin hikitreenin. Lisäksi viikonloppuisin paljon kävelyä (nyt syksyisin sienestystä ja marjastusta) ja pyöräilyä. Työmatkat pyörällä (4 km suuntaansa). Kerrohan omasta liikuntamäärästäsi...
Tarinasi on aivan kun sydänpolilla vieruspotilaalla joka oli saanut sydänkohtauksen metsätöissä, elvytetty ja tuotu helikopterilla hoitoon. Ei mitään ennakko-oireita, ei lääkityksiä, terveet ja liikunnalliset elämäntavat, ei tupakoinut eikä juonut alkoholia mutta sitten tilttasi oikein kunnolla.Hyötyliikuntaa vuodenaikojen mukaan metsästystä, kalastusta 8 kk vuodessa, marjastusta, metsätöitä moottori-ja raivaussahalla, polttopuiden tekoa kirveellä talo lämpiää täysin puulla. Talvella tulee hiihdettyä ja kesällä pyöräiltyä jonkin verran. Pitämällä kotitarve puutarhaa perunoja ja muita juureksia kasvattamalla, näiden tarvitsema puutarha-ala käännetään lapiolla, siis kaikki muutkin työvaiheet lihasvoimalla viimeisenä sadonkorjuu.
Kyllä usein kiirettä pitää jotta ehtii tehdä kaikki. Viihdyn erittäin hyvin liikunnallisissa hommissa.
Tottakai kun ihmisellä on vaivoja ja sairauksia, niin niitä on hoidettava asian vaatimalla tavalla on hän sitten minkä ikäinen tahansa.Jos sinulla on ollut lapsesta asti ollut tyypin 1 diabetes niin ilman insuliinia jää urheilusuoritukset tekemättä. Nykyään näkee urheilukilpailuissa kun valkoinen sensori näkyy käsivarressa ja ovat huippu-urheilijoita. Kilpirauhaslääkitys nuorella ei ole mikään poikkeus.
Voit olla onnellinen kun olet nuori "terve" aikuinen ilman mitään lääkkeitä eli good for You.
By the way oletko käynyt mittauttamassa PSA-arvosi?Tarinasi on aivan kun sydänpolilla vieruspotilaalla joka oli saanut sydänkohtauksen metsätöissä, elvytetty ja tuotu helikopterilla hoitoon. Ei mitään ennakko-oireita, ei lääkityksiä, terveet ja liikunnalliset elämäntavat, ei tupakoinut eikä juonut alkoholia mutta sitten tilttasi oikein kunnolla.
Eikö?Tottakai kun ihmisellä on vaivoja ja sairauksia, niin niitä on hoidettava asian vaatimalla tavalla on hän sitten minkä ikäinen tahansa.
Eihän tässä ole kysymyksessä vastakkain asettelusta täysin terveiden ja lääkkeitä käyttävien välillä, vaan kaikille liikunta on pääsääntöisesti hyväksi kykyjensä mukaan.
Kyllä minä sen ymmärrän, että en minä ole ikuinen ja joskus se viimeinen päivä tulee, mutta mieluummin minä lähtisin "saappaat jalassa" kuin makaisin kroonikko osastolla vuosikausia ennen loppua.Tarinasi on aivan kun sydänpolilla vieruspotilaalla joka oli saanut sydänkohtauksen metsätöissä, elvytetty ja tuotu helikopterilla hoitoon. Ei mitään ennakko-oireita, ei lääkityksiä, terveet ja liikunnalliset elämäntavat, ei tupakoinut eikä juonut alkoholia mutta sitten tilttasi oikein kunnolla.
4 eurolla ei kyllä paljoa saa. Monesti kaupoista tiettyyn aikaan voi saada eurolla hävikkipusseja. Eilen juuri ostin sellaisen, siellä oli 3 banaania, kaksi omenaa, rasiallinen minitomaatteja ja paprika. Ihan kivasti eurolla. S-marketista saa myös paistopistetuotteita illalla euron pussi. Kannattaa kytätä. JA sitten on leipäjono tietenkin.No itel kävely on mieluisaa musaa kuunnellen. Se on ainakin kiva liikuntamuoto. Nyt olen tälläisellä sekaisella dietillä. Tänäänkään en ole viellä syönnyt mitään. Puuroa ois ja hampunsiemenii. Mitä te ostaisitte jos teillä olisi 4€ tilillä? Johonkin ruokaan. Mut toki ei sitä parhaimmassa kunnossa ole mitä voisi olla siis fyysisesti. Töitä olis tehtävä sen eteen
Hei toi oli kyl kova mitä sait. Mä nyt paastoilen tässä et pääsis tavotepainoon. Emmä nälkään kuole. Harmi täältä lopetti s marketti. Siel kyl oli yks nainen töissä töksäytti mis se mun leveä naamainen kaveris on. Se oli jotenkin epäasiallisesti sanottu olinhan hänet menettänyt. Tiiäks tääl muuten on tos lähi k marketis kans tuotteita alehinnoin viimeks sain neljä karjalan piirakkaa egellä kiitos tosta muistutuksesta4 eurolla ei kyllä paljoa saa. Monesti kaupoista tiettyyn aikaan voi saada eurolla hävikkipusseja. Eilen juuri ostin sellaisen, siellä oli 3 banaania, kaksi omenaa, rasiallinen minitomaatteja ja paprika. Ihan kivasti eurolla. S-marketista saa myös paistopistetuotteita illalla euron pussi. Kannattaa kytätä. JA sitten on leipäjono tietenkin.
Patenttisuoja-aika niissä määrääNo ei kun se on vain hölmö kone. Lääkärit ne niitä lääkkeitä hallitsevat.
No meitähän on sitten monta!Ei terve ihminen tarvitse mitään lääkitystä, siitähän on vain haittaa.
Tulin justiin 1,5 tunnin maastolenkiltä. On kyllä aikaa, kun olen vanhuuseläkkeellä. Ikäni olen liikkunut paljon sekä töissä että vapaa-ajalla. Varmasti sillä on ollut oma vaikutus terveenä pysymiseen, eikä ole tarvinnut lääkkeitä, ei edes tilapäisesti särkylääkkeitä.